Tre barn med samme forbokstav

Synes det er kult jeg :)

Syns det spelar liten rolle om du har tredje på samme eller ulik bokstav. Ser ikkje noko negativt med å ha lik på alle:)
Her har alle i familien navn på fire bokstavar, om me hadde fått eit barn til hadde han/ho også fått det:)

Ser ikke no problem med det :-) syns det blir mer harry om alle navn høres like ut :-P

Jeg kjenner en familie med tre gutter som har dobbeltnavn. Alle tre har T som forbokstav i første fornavn og E som forbokstav i andre fornavn. Navna blir så like at de er umulige for meg å holde fra hverandre.

Vi har valgt ulike forbokstaver på alle i familien.

Da vi fikk vårt andre barn, var vi ikke helt enige om navn. Navnet vi til slutt sto igjen med hadde tilfeldigvis samme forbokstav som vår eldste. Så våre har samme bokstav uten at det egentlig var meningen. Jeg syns forsåvidt de klinger veldig bra, og det syns jeg ofte navn med samme bokstav gjør.

Kjenner som noen over her et foreldrepar med forbokstav L og R, der de tre barna har dobbeltnavn med de samme bokstavene. Det er ikke noe for meg, men hver sin smak ;)

Jeg kunne personlig aldri tenkt meg å ha samme forbokstav på alle unga mine. Men det er meg da.

Jeg liker det jeg :D

Hvilke navn høres like ut da? :p
Det kan jo være uavhengig av forbokstav og det da, men sånn f.eks Linus - Tinius, Olai - Olav, Elias - Silas. Vanskelig å finne på eksempler, men navn som rimer eller med mye av det samme :-P men det er jo selvfølgelig smak og behag :-)

Hvis jeg hadde to på samme bokstav hadde jeg nok automatisk gjort det med nr. tre. Ellers ser sistemann litt "utenfor" ut.

Ser ikke no problem med det :-) syns det blir mer harry om alle navn høres like ut :-P

Enig med deg. Kanskje fordi jeg har to på samme bokstav :p Om det er harry, så får det bare være - vi valgte navn vi likte og det blir teit for meg å ikke skulle ta et navn du elsker fordi dem har like bokstaver.

Jeg elsker Amina, men det kunne jeg aldri brukt, for det er nesten helt likt som minste sitt navn. Og det syns jeg er teit. Men vi er forskjellige :p

Me har 2 st me bokstaven E . Tanken har slått meg Kanske bruka E visst me får 1 till. Syns ikkje de e noet gale i det.

Enig med deg. Kanskje fordi jeg har to på samme bokstav :p Om det er harry, så får det bare være - vi valgte navn vi likte og det blir teit for meg å ikke skulle ta et navn du elsker fordi dem har like bokstaver.

Jeg elsker Amina, men det kunne jeg aldri brukt, for det er nesten helt likt som minste sitt navn. Og det syns jeg er teit. Men vi er forskjellige :p

Oh, Amina var fint :) Og det passar saman med dei andre navna me likar :) Takl for tips :)

Jeg personlig foretrekker at alle har hver sin initial, men ser ikke noe problem i at andre gjør det annerledes :)
Og hvis du først har to, så er det jo hipp som happ med nr. tre sånn sett :)

Oh, Amina var fint :) Og det passar saman med dei andre navna me likar :) Takl for tips :)

Det er kjempe fint. :) Men det er bare 1 bokstav som er forskjellig i minste min sitt navn, så det er uaktuelt :p

Og versegod! :p Hehe

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp