Tre barn funnet forlatt i kaldt hjem....

Fy faen for en drittkjærring [:@] man drar ikke fra små barn en uke!! uansett når på året for å besøke en syk slektning[8|]

Håper den dama aldri får ha ansvaret for de ungene igjen!!

ORIGINAL: **vimsa**

Herregud,at det går an!! blir helt sjokkert jeg og sint[:@][:@][:@][:@] stakkars stakkars barn[&o]

ORIGINAL: Rebecca85

Fy faen for en drittkjærring [:@] man drar ikke fra små barn en uke!! uansett når på året for å besøke en syk slektning[8|]

Heilt jævligt! Får så vondt i meg[:(]

Ja jeg leste nettopp om det,
tenk den fortvilelesen 11 åringen har følt som har hatt dette ansvaret[:(]

Stakkars små[&o]

ORIGINAL: Rebecca85

stakkars barn[:(]

[:(]

ja fy f.. for en dame ass.. stakkars barn

Synd at sånne folk skal få barn !! [:'(][:@][:@][&o]

Leste det ja. Stakkars små barn [:(][:(][:@]

Verste er at hun helt sikkert kommer til å få en advarsel og ungene tilbake også skjer det igjen.

Inderlig godt de ble funnet nå ellers hadde de nok blitt funnet frosne ihjel neste uke [:(]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

ORIGINAL: **vimsa**

Herregud,at det går an!! blir helt sjokkert jeg og sint[:@][:@][:@][:@] stakkars stakkars barn[&o]

Haha, sorry, en liten avsporing her.. Men det bildet av dattera di i signaturen passa så utrolig godt til denen tråden! [:D]

En 11 åring burde ikke få det ansvaret, stakkars alle 3 barna, håper mor kjerper seg!

Leste det tidligere i dag. Stakkars barn, så redde og fortvila de må ha vært. Og den stakkars 11åringen da, som fikk dette alt for store ansvaret for sine mindre søsken på sine skuldre.[&o]

Har bare en ting å si om mora, drittkjærring.[:@][:'(] Håper hun aldri får omsorgen for barna igjen.

får helt vondt i mammahjertet[:o]

Hvis ikke politiet straffeforfølger denne moren, så blir jeg ekstremt skuffet[:o][&:]

Håper hun ALDRI får omsorgen tilbake!

Hun får garantert tilbake ungene... Hun får sikkert mer penger fra nav også.
Hun får sikkert tilbud om å være fosterhjem for andre barn i tillegg.

Heia Norge.

Back
Topp