Treåringen gir verdens beste komplimenter!

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg blir hver eneste dag overøst av verdens herligste komplimenter.
Hver dag hører jeg Elsker deg jeg mammaen min, opp til flere ganger om dagen. Du er så nydelig mammaen min, du er vakker du mammaen min, du har så fint hår du mammaen. En riktig selvtillitsboost for en sliten mamma <3 :)
Hvorfor slutter man å gi så flotte komplimenter? Dette sitter jo løst hos de fleste 2-3 åringer, men så er det slutt!

Min 5 åring og 10 åring gir meg fremdeles masse vakre ord de ♡
Minsta pakker det litt mer inn da.
Mamma, magen din er såååå fin. Så stor og bløt ♡

Kan ikke annet enn å både smile og takke fint da :)

Så skjønt! <3 Og det beste er jo at det er 100% oppriktig :)

Godt spørsmål, synes man burde gi mer komplimenter i hverdagen generelt. Som voksen også :) Til både nære og fjerne!

Min 5 åring og 10 åring gir meg fremdeles masse vakre ord de ♡
Minsta pakker det litt mer inn da.
Mamma, magen din er såååå fin. Så stor og bløt ♡

Kan ikke annet enn å både smile og takke fint da :)

Hva med når de blir voksene? Er mannen din like flink? Hva med deg?
Jeg må være ærlig å si at jeg overøser ikke mannen med komplimenter de sitter langt inne, men vet at når jeg var tre år så satt de like løst som hos treåringen min :)
Så synes det er litt trist at eldre vi blir, dårligere er vi til å gi komplimenter i hverdagen :)

Så skjønt! <3 Og det beste er jo at det er 100% oppriktig :)

Godt spørsmål, synes man burde gi mer komplimenter i hverdagen generelt. Som voksen også :) Til både nære og fjerne!

Ja, det jeg mener. Det blir vanskeligere hvor eldre man blir å gi så oppriktige herlige komplimenter.
Alle fortjener noen pene ord iblant :)

Hva med når de blir voksene? Er mannen din like flink? Hva med deg?
Jeg må være ærlig å si at jeg overøser ikke mannen med komplimenter de sitter langt inne, men vet at når jeg var tre år så satt de like løst som hos treåringen min :)
Så synes det er litt trist at eldre vi blir, dårligere er vi til å gi komplimenter i hverdagen :)
Vi er flinke alle sammen faktisk :) Heldig der jeg ♡

Hun på snart 4 er også sånn ♡
"Så fin du er, mamma".
" Ååh, så flink du er" osv ♡

Ja, det er du da. For kjenner ingen voksene jeg der komplimentene sitter like løst som hos treåringen :)
Vi prøver å være flinke på det ja. Jeg føler meg selv bedre både med å motta og gi. Venninner også :) Så ikke kun barna av de jeg kjenner. Akkurat nå sa min 5 åring mens hu kyssa meg og ga meg klem at jeg er så fin. Og det varmer. Og selvsagt er hu også verdens fineste og snilleste. Så da blir det en ekstra kos til meg ♡
Mannen har hatt sine perioder da, men alt i alt er han flink å gi komplimenter og er flink til å legge merke til nytt også.

Her er de desverre begynt å gi seg litt med det :( de er 6 og 8 år. Men at de er glade i meg og elsker meg får jeg høre hver dag og det gjør de også. Men må fortelle om jentene i dag. Eldste var hos frisøren i dag og klippet myyyye av håret. Hun var litt usikker på resultatet og viste ikke helt om hun egentlig var fornøyd. Så kommer vi hjem og lillesøster kommer løpende for å se søsteren sin sveis å utbryter: " du er helt aldeles nyyyyydelig på håret!! Du er nok den vakreste søsteren som finnes". Da kom det en tåre i øyekroken på mor og storesøster syns plutselig håret ble ganske bra likevel:love7

Her er de desverre begynt å gi seg litt med det :( de er 6 og 8 år. Men at de er glade i meg og elsker meg får jeg høre hver dag og det gjør de også. Men må fortelle om jentene i dag. Eldste var hos frisøren i dag og klippet myyyye av håret. Hun var litt usikker på resultatet og viste ikke helt om hun egentlig var fornøyd. Så kommer vi hjem og lillesøster kommer løpende for å se søsteren sin sveis å utbryter: " du er helt aldeles nyyyyydelig på håret!! Du er nok den vakreste søsteren som finnes". Da kom det en tåre i øyekroken på mor og storesøster syns plutselig håret ble ganske bra likevel:love7

Å så herlig :)
Ja, elsker deg og glad i deg sitter løsere hos oss også, men å gi komplimenter er vanskeligere å motta og gi i hverdagen. Vi har mye å lære av de små herlige barna våre :)

Å så herlig :)
Ja, elsker deg og glad i deg sitter løsere hos oss også, men å gi komplimenter er vanskeligere å motta og gi i hverdagen. Vi har mye å lære av de små herlige barna våre :)
Ja det er sant, men det faller rett og slett ikke naturlig for meg å slenge ut komplimenter hele tideno_O Burde kanskje øve litt :D

Ååå, så herlig ! Min 4åring sier ikke slikt enda, men så er han ikke helt der han skulle vært språklig, så kan nok være derfor. Han er veldig høflig av seg i alle fall :)

Hver dag hører jeg Elsker deg jeg mammaen min, opp til flere ganger om dagen. Du er så nydelig mammaen min, du er vakker du mammaen min, du har så fint hår du mammaen. En riktig selvtillitsboost for en sliten mamma <3 :)
Hvorfor slutter man å gi så flotte komplimenter? Dette sitter jo løst hos de fleste 2-3 åringer, men så er det slutt!
Såå herlig♡♡♡ min gjorde også det. Har dabba litt av nå som han er 6, men får fortsatt komplimenter.
Men veldig godt spørsmpl! Hvorfor blir det sånn. Tenk hvor fin verden kunne vært om vi alle så de fine tingene sånn som treåringen♡ og gav hverandre komplimenter like mye.

Så nydelig :) her gir fortsatt 8 åringen mange gode kommentarer :)

Selvtillitsboost, ja! Har fått høre hvor fin magen er, puppene, og at det er bra jeg er mammaen hennes. ❤️ Hun blir straks fire år.

Så herlig :D

Back
Topp