Travle dager, jenter?

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: MammanTeOlai

ORIGINAL: RonjaR

JA!! Det er stille her.....[&o]

Jeg er vel en av de som er mest pålogget! Hihi..[8D]
Er her hver kveld, jeg!![:)]

Jeg syns også jeg er her mye. Hehe [:D]
Men nå begynner det jammen å nærme seg babytid, bare noen uker igjen jo! [:)]

Oh yeah!! Tiden flyyyyr denne gangen!![:D][:D]
Trodde bare det var noe alle sa, men det stemmer faktisk!! Kun 78 dager igjen...[:D]

Så herlig! [:)]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Ja det er ganske stille her på juni for tiden.. Har igrunn vært det siden sommeren begynte syns jeg. Litt dumt, men folk har vel et liv utenom også kanskje..[8D]

Er her hver dag og kikker og svarer, men dårlig med å starte tråder.

Masse lykke til da MammanTeOlai, om dere begynner å prøve snart[:)][:)] Babysyk selv jeg! *Ja jeg vet Jone bare er 8 uker...*[;)] Men han vokser altfor fort.
I natt sov han 12 timer!!! fra 18-06. Fikk mat og sov til 9.30[:)]

Takk takk! [:)]
Blir jo bortskjemt med en slik baby! Det vet jeg veldig godt for hadde en slik en selv. [:D]

Vi får prøve å puste litt liv i juniforumet igjen. Vi kan jo ikke bare forsvinne nå, dette har jo vært en såpass stor del av livene våre i 3 år! [:)]

En SMULE travelt her ja [8D] Her går tiden i skole, lesing, jobbe med oppgaver og thats it [&:]
Har vert sjuk i 2,5 uke også, men drar eg meg til lege ? neida [:'(] Men nå har KO vert syk siden fredag så skal til legen i dag, han har 40 i feber og spyr stakkars [&o]
Ellers er endelig sambo komt hjem i helgen og da kan hverdagen bli enklere og bedre [:D]
Sambo har også fått tilbud om å jobbe i Haugesund i 2 år (gjennom sin jobb) så etter jul blir det kansje flytting (endelig!!) tilbake til byn [:D]

Fullt opptatt med barn, trening, jobb og plages med revmatisk sykdom. Da er ikke Nord Norge beste plassen å bo. Vurderer å flytte sørover igjen.

Følge opp eldstejenta der hun er. Trening og kamper til mellomste osv. Ellers så bruker jeg en del tid på dataen selv om jeg burde gjøre andre ting. Er som regel en liten tur innom her hver dag men er ikke ofte jeg skriver må jeg nok innrømme.

Ellers så gratulerer jeg alle som er gravide nok en gang![:)] Og ønsker dere lykke til med svangerskap, fødsel og tiden etter.

ORIGINAL: susso

KUnne ikke vært mer enig med deg. Men er lite flink å lage ny tråd. Er inne ihvertfall hver dag og leser gjennom trådene og svarene.
Jobber en del nattskift, men har tilgang til babyverden der ;)
Ellers er jeg begynt på`n igjen med slanking på høyt nivå, så er litt stresset om dagen(hååååper det roer seg snart, vil ha goooodis-gi meg styrke!)

Sign!!! Nå er det andre tider i møte. Nå SKAL jeg klare å ta av meg...
Går igrunnen i ett. Sist uke var jeg på jobb el noe hver dag og på kveldene var det møte. Det blir mye kjøring med ungene, ulempen med å bo litt avsides. Men koselig at de er litt aktive og at de har noen å leke med.

Jeg jobber bare 60%, men syns det er utrolig travelt. Jeg er veldig glad for at jeg ikke trenger å jobbe mer.

Jeg er ofteinnom, men er ikke så flink til å lage nye tråder. Blir utrolig glad når jeg ser nye tråder. Du er så flink til det, MammaenTeOlai [:D]

Det var jo litt liv her allikevel, jo!![:D]
Merker at nå som jeg er gravid igjen, at jeg faktisk er mer aktiv, både her og på april 2011. Veldig hyggelig og se at det ikke er bare meg som er her inne ganske ofte. Men er heller ikke så flink til å lage nye tråder, så vi får være litt flinke på det hele gjengen![:D] Synes dere er en utrolig fin gjeng, så er så koselig å være her inne med dere![:)]

Jobber ofte seks-sju dager i uka, OG pusser opp hele huset - så ja, jeg er altfor lite aktiv her inne for tiden! [:'(]

Men er innom når jeg kan og bare kikker da! [;)]

Back
Topp