Travelt!!

Mollå

Gift med forumet
Jepp, nå er det travelt om dagen!! Bare 5, snart 4 dager igjen til bryllupet!!![:D][8D] *Sommerfugler i magen*

Så da vet dere hvorfor jeg ikke får så mye tid til å stikke innom nå om dagene! Håper dere alle har det fint!

Klem[:)]

Har full forståelse, konsentrer deg om det du må gjøre, så alt blir velstående og bra til den kommende store dagen. Det har gått fort dette...blir kjekt når vi får høre om bryllupet og se bilder...[:D] *gleder seg*[:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Har full forståelse, konsentrer deg om det du må gjøre, så alt blir velstående og bra til den kommende store dagen. Det har gått fort dette...blir kjekt når vi får høre om bryllupet og se bilder...[:D] *gleder seg*[:D]

Takk for det![:)] Ja, jøss!! Har gått utrolig fort, da også starten på svangerskapet! Når vi kommer hjem fra bryllupsreisen så er det bare 2,5 uke til ordinær ul!!![:D]

Gleder meg til å stolt vise frem bilder også!! Gleder oss mye nå, men er endel pyttel som gjenstår[&:] Men det er det vell for alle! Har jo ikke stresset så veldig med dette bryllupet. Tatt alt med ro, og fått gjort alt som jeg ville[:)]

Iiiiihaaaaaa! Gleder meg sånn til å ha på verdens vakreste brudekjole!!![:D]

oioioi, nærmer seg med stormskritt[:D][:D]
tenk om 5 dager er du en gift jente[;)] heldiggris[:D]
gleder meg masse til å høre om dagen og se bilder, blir nok et flott bryllup[:)]

ORIGINAL: Mollå

ORIGINAL: *Sperminator*

Takk for det![:)] Ja, jøss!! Har gått utrolig fort, da også starten på svangerskapet! Når vi kommer hjem fra bryllupsreisen så er det bare 2,5 uke til ordinær ul!!![:D]

Gleder meg til å stolt vise frem bilder også!! Gleder oss mye nå, men er endel pyttel som gjenstår[&:] Men det er det vell for alle! Har jo ikke stresset så veldig med dette bryllupet. Tatt alt med ro, og fått gjort alt som jeg ville[:)]

Iiiiihaaaaaa! Gleder meg sånn til å ha på verdens vakreste brudekjole!!![:D]

Aaaaahhhh, gleder meg til å se den [:D] elsker brylluper, og bryllupskjoler. Bare synd vi kun for ha den på en gang, skulle hatt den på minst to ganger spør du meg...[:D]

Du har en SPENNENDE tid i møte, nyt hvert sekund vennen [:D]

Tusen takk snupper!!!

Skal nyte hele dagen!

Jeg sier det bare nå jeg, LYKKE TIL med den store dagen [:D] måtte den bli akkurat slik du ønsker den skal bli!! Og så håper jeg vi får se bilder etterpå!! 

Spennende[:D] Håper vi får se bilder etterpå[:)]

Back
Topp