Travelt om dagen

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Hei folkens! Nå føler jeg d er lenge siden jeg har vært innom! Hverdagen har blitt en annen med en liten sjef i hus;) tenker mye på dere og håper alle har d bra!:) noen har fått mai barna sine ser jeg,så koselig!❤

Merker selv at det er lite tid til å stikke innom her etter lille kom til verden.. :happy: Men nyter tilværelsen med den nye sjefen :Heartred

Åh fikk lyst på sjokoladekake :happy

Gjør ikke annet enn å ete :-(

Samme her!! Det syns på vekta.
Min nye greie er en kurv med jordbær hver dag. Toppet med melk- og fløte + masse sukker siden jeg ikke syns de er søte nok.
Hjalp mye å bytte ut godteri da..

Samme her!! Det syns på vekta.
Min nye greie er en kurv med jordbær hver dag. Toppet med melk- og fløte + masse sukker siden jeg ikke syns de er søte nok.
Hjalp mye å bytte ut godteri da..

Skummelt å tenke på lista over alt jeg har spist i dag. Blæh. Skulle vært kvalm. Men der er i hvertfall et beger med blåbær, 3/4 agurk og 4-5 store tomater på den lista da.

Skummelt å tenke på lista over alt jeg har spist i dag. Blæh. Skulle vært kvalm. Men der er i hvertfall et beger med blåbær, 3/4 agurk og 4-5 store tomater på den lista da.

Lest flere steder at jeg burde bli fortere mett nå, fordi det ikke er plass til så mye på en gang. Kan bare si at det har jeg ikke merket noe til :P

Samme her! Før fødsel var jeg her inne hele tiden hver dag :D Tenker på dere alle, håper alle som har fått koser seg og alle som venter snart får <3 Prøver å holde meg litt avlogget, er det et råd jeg prøver å følge er det nettopp det. Og nyte, merker dagene flyr :D <3

Back
Topp