Trassig 6åring

*mumfie*

Elsker forumet
Jeg har en gutt på 6 år som driver meg til vannvidd!!!! Vil bare sette meg ned å grine...... Han bare skriker, nekter å spise, gjøre lekser, bare plager søskene sine... Sier stygge ting til meg... Jeg kvir meg til hver ettermiddag, for timene fra 16 til 19 er jæ..... Er alene med han og de 2 brødrene hans.... Nesten som jeg har lyst at han skal flytte til faren, for jeg er redd dt klikker for meg en dag....... [:(][:(][:(]

hm... høres veldig vondt og vanskelig ut.
Jeg har ingen erfaring med barn i den alderen, men hvis dette er forholdsvis nytt fra han så ville jeg kanskje forsøkt å snakke med han. Kanskje det er noe som ikke er så morsomt som foregår på skolen om dagen?

Kanskje du heller skal sende brødrene til faren og gi ham litt alenetid med deg? Høres ut som det er mye negativ oppmerksomhet på g i heimen... De fleste barn er ikke slemme/onde i seg selv. De utagerer av en grunn.. 

ORIGINAL: Sicily

Kanskje du heller skal sende brødrene til faren og gi ham litt alenetid med deg? Høres ut som det er mye negativ oppmerksomhet på g i heimen... De fleste barn er ikke slemme/onde i seg selv. De utagerer av en grunn.. 

Jeg prøver å ha alene tid med han, de har fri hver onsdag fra skolen her, og da pleier meg og han å finne på noe, og vi koser oss alene 1 time om kvelden, men jeg ser jo det at brødrene hans tar mye tid og han ofte må vente.....

dyttet i håp om noen råd

Back
Topp