Trassen

suprAnirac

Forumet er livet
Har barna deres begynt å trasse, slik skikkelig?

Kanskje er det fordi LilleGull har snuppa og ta etter.
Vi irresttesetter og er konsekvente, men når det frem? -NIX!

Veldig frustrerende.
LilleGull er høyt og lavt. Klatrer opp på bord, banker opp storesøster, etc, turer frem og SKAL ha vilja si, remskriking, ukuelig sta!

Jeg er frustrert. '[&:]

"Time-out" på stol, har ike hatt noen effekt så langt.

What to do???

Dinna jinta er sta, kvervulant, grenesesprengende, og har en ufattelig stor vilje
Seff. Snuppa er å sta og viljesterk, men lilleGull er ekstrem.

Få høre tips, fra dere kloke mamma'er.

Har begynt å vise illsinne her ja , og vil ha viljen sin . Men jeg er bestemt, han får bare blir sint å lei seg - for mamma bestemmer!!

Han blir skikkelig fornermet disse dager fordi jeg sier NEI med høy og skarp stemme......

Så har han begynt å bite , for han vet at det gjør vondt ..Ikke sånn bite ..men han koser på oss med munnen åpen ..og avslutter kosen med et lite bit....Ja det gjør jo vondt med de sylskarpe huggtennene...

Håper det bare er forbigående,for å går "i ren reaksjon" dasket jeg til han på hodet ...[:(]

Tobias har vært trassete en stund...Men han er blitt litt bedre etter han beg i bhg[:)]

Vill itj si at d e direkte trass, men han e vældi bestemt ja...

Jepp, kan vel si at trassen er begynt her og...
Vet hva han vil for å si det sånn![;)]

Spesielt i stellsituasjoner, til dels ved måltid, ang å sitte i vognen, når han vil ha ting han ikke får lov til å ha osv...
Heldigvis lat han seg lett avlede så det går stort sett fort over.

ohh yezz her er det trass i massevis, og til og med begge to skal ha vilja si hele tiden, så nei er ett velkjent og mye brukt ord

kryssa av for ikke begynt enda,siden det var enten eller[:D]

hun trasser ikke på så mye enda,men nekter du henne det hun først har sett seg ut skriker hun sine modigste tårere.[:D]

Joa, her har det også begynt de siste par ukene. Vrir seg i sinne om han ikke vil jeg skal løfte ham, eller gjør ting bare enda mer og enda litt til om jeg sier nei.[8|]

Godt vi er mange i samme båt [:D]

Back
Topp