trass

gix

Forelsket i forumet
kjenner det er meget utfordrende med en gutt i sterkeste trass alderen :( savner å se gutten min smile :(
noen andre som har fått trassende "små" ? 
 
Vi ser fortsatt mye til smilene, men det er er MYE trass ja!

Spesielt trasser han mot meg, når pappa'n ikke er hjemme. Å det er slitsomt for ei som allerede er utslitt pga underskudd på søvn.

Linus er ett mareritt når det gjelder soving på natta, å jeg har nesten ikke sovet på snart ett år. Føler meg litt sånn emoticon  Ja lettere gal :P 



Men sånn går no dagan :P

 
Yes. Markus trasser så det holder, men smilene er ikke langt unna...men gud så slitsomt det kan være når han er på det verste. Trøster meg med at for hver dag som går så er det en dag nærmere til slutten av trassen. Husker at søsteren hans var likedan. Det hendte mer en en gang at jeg måtte bære henne ut av butikken hylende, sparkende og slående da hun ikke fikk det hun ville ha....men det gikk over emoticon
 
Prøv å google trass så får du ihvertfall opp bilde av Tobias!!!emoticon
Blir seriøst gal...håper virkelig det gir seg snart!! Her har han trasset siden september!!! Uæææhhh...
 
Una kom i trassalderen tidlig, og ser ikke ut til å komme ut av den med det første. Hun er seriøst sjefete og vil helst styre hele sjappa....slitsomt. emoticon

Men, men, det er da mange koselige stunder også....
 
Back
Topp