Trass?

Lurrev

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2024❤️
I natt var helt grusom! Angela våknet i 3 tiden, var lysvåken og SKULLE se på drømmehagen, og da jeg sa nei, at nå er det natta, så ble hun så sinna - jeg har aldri sett på maken. Som en liten demon som hadde tatt bolig i den ellers så snille og søte jenta mi, fnis. Hun HYLTE og skreik, og var helt fra seg. Fikk til og med en ond, mørk, hes stemme mens hun skrek "Æ ska se hopsideisy! Mamma skru på NÅ!" slik sto hun i OVER en time, etter å ha klart å få henne til å ligge i sengen, skrek hun at jeg MÅTTE kille henne på ryggen. Og etter en 20 minutters killing, så SKULLE hun ha melk (og vi var tomme for melk....) og jeg sa at "nei, du må vente til i morra for mamma må på butikken å kjøpe melk - det er tomt i kjøleskapet". Og da ble hun flyforbanna igjen, og skreik at jeg skulle finne melk, hun skulle ha melk. Det var jo ingenting jeg kunne gjøre. Huuufff... Trassalder, eller?

oioi, hehehe, jeg må bare le altså, høres ut som hun hadde bestemmt seg gitt, er vel en periode bare, lille tuppa her får det for seg at hun SKAL gjøre div ting, å får hun ikke så hyler hun. Mener å huske at storesøster hadde noe liknende i 2 års alderen. Det går over skal du se.[:D]

Hehe, ja i dag når jeg tenkte over nattens forløp så er det ganske morsomt [:D] Men i natt var jeg rimelig sjokkert og utslitt! Håper det går fort over iallfall !! [;)]

hahahaa ler godt jeg nå når jeg leste dette[:D] ...huff da stakkars deg[:)]...men husk å skriv dette ned i minneboken hennes ...det blir jo fantastisk minner av en jevlig nat[:D]t ......ahahaha ler enda jeg da

Høres ut som Julian[8D] Bare at han hyler "MEKKA" ! koselig ikke sant?! men vi synes det er litt artig vi da-en så liten kropp med så enorm vilje[:)]

Trass er vi kjent med ja... helt utrolig hvor mye vilje de har... her om dagen ville frøet kjøre bilen. og han trodde virkelig han kunne trasse seg til det[:-]

Back
Topp