trass alder

tosmågull*

Glad i forumet
Flere som har trassige småtroll for tiden?

Føler jeg behøver en time out snart..... noen,kom og kidnapp meg,og ta meg til en stille sydhavsøy[;)][&:][&:][&:]

Mhm!! Kidnapp meg også please!!!![8D]

Næmmen! Finns jo ikke trassalder. Har dere ikke lest/hørt Jesper juul?? Haha, nei da! Gruer meg som en hund selv jeg!

har en liten hr supertrass i hus ja[&:]
snart 4 år, lurer på hvor mange trass år jeg har igjen [8D]
gruer meg allerede til nestemann skal igjennom det[:o]

Skikkelig trassalder på ho minste her!!!! Blir GAAAL av den skrikinga, smelling med dørene, slåing +++
Ho er 2,5 år. Skal bli godt når ho begynner i bhg[:D]

Velkommen i klubben! [:)]
Her er det trassing på det meste, smelling med dører og kasting av leker mm om de ikke får viljen sin...
BER om at nestemann blir BARE lik pappaen sin.. [:D][:D]

jaaa trass her oxo, en på 4 og en på 1,5.. å de kranlger hele tida... jeg blir sprø snart...[:D]

Trass hva i alle dager er det? Skjønner virkelig ikke hva du snakker om altså[8|]

Joda trassen har sitt inntog her også, frustrasjonen blir ordlagt som et enormt skrik fra veslemor før hun sier, "ikke snakk til meg, nå går jeg din mamma promp" o.l.. klare selv å ha sine meninger ... så når pappan jobber kveldsuke så prøver hu seg noe helt på grensen og over...
roet seg litt de siste dagene kanskje det går over eller avtar litt...[:)]

her trasses det på høyt plan[8D] Føler faktisk at noen ganger er lydnivået her så høyt at det bare må være skadelig for hørselen[8D] så jeg vil gjerne kidnappes i noen dager jeg og, et sted med total stillhet[;)]

ORIGINAL: tosmågull*

Flere som har trassige småtroll for tiden?

Føler jeg behøver en time out snart..... noen,kom og kidnapp meg,og ta meg til en stille sydhavsøy[;)][&:][&:][&:]

Sett deg på en krakk i kroken og still klokka på antall minutter tilsvarende år og sitt helt stille![;)]

Ellers ang trass så er mitt beste råd og la de få delta så mye som mulig selv og ha god tid, og ellers ikke vise at du blir påvirket av at de prøver ut grensene.

Back
Topp