trappeslit med barnevogn..?

beckymor

Betatt av forumet
jeg og sambo bor nå i en leilighet vi trives kjempegidt i, men det er i en bygård i byen, og det er en del trapper vi må gå opp og ned... jeg skal ha unge i august og lurer da på om vi er nødt til å se oss etter et annet sted å bo pga vi skal ha barnevogn, eller om det er flere med unge og barnevogn som ikke plages med å måtte streve opp og ned trapper?

hadde flytta om jeg hadde kunnet. veldig upraktisk da, kan jo aldri sove ute i vogna feks. så tungt det blir for deg å ta vogna opp og ned hele tiden.

Jeg bor i blokk med en liten en. Bor i tredje etasje uten heis... Jeg har alltid hat en plass til vogne nede i gangen, tok evt kun med baggen opp. Hadde en ekstra vogn oppe hvor ho kunne sove på verandaen, og jeg kunne la ho sove ute etter en tur... satte ho under ved kjøkken vinduet, med viduet oppe, da var eline bindt fast. gikk også da og sjekket i viduet nesten hvert 10.ende minutt... hehe.. også var det en gang ho hadde våknet mens jeg sat på do, da rigte nabo dama på.. hehe.. godt med gamle bestemødre i blokka... hehe..

så her har det funket kjempe fint.

okey, det er flott :) vi får fortsette å se etter noe annet om det plutselig dukker opp noe intererresant, men det er så sinnsykt urimelige priser i forhold til hva vi er vant med nå.. så vi får se :) men takk for svar..

Vi hadde kombivogn og tok med oss bagen opp. Vognen stod i boden i kjelleren. Men syntes det var et evig slit, og flyttet før hun fylte året... Men det var ikke så stress at jeg hadde latt være å kjøpe en leilighet på grunn av det. Alt går!

Vi bor også i tredje etasje uten heis, planen vår er å ha en bæresele og vogna i boden nede. Ser for meg at det er best for ryggen min.

Vi bor i femte etasje uten heis og er veldig spente på hvordan vi kommer til å klare dette. Vi har ikke lyst til å flytte, så vi har ikke engang sett etter andre steder. Planen er å sette vogna nede i trappeoppgangen og bære babyen opp i bagen. (Vi har kjøpt softbag.) Hvis det ikke går, finner vi nok noen andre løsninger. Men vi kan jo ikke flytte bare fordi vi vil at babyen skal kunne sove utenfor i vogna av og til. Det ville blitt for dumt.

Back
Topp