Trappegrind

@dnim

Forumet er livet
Nokon som har erfaring med denne trappegrinda???
Er slik som du slepp å skru fast i veggen.

Ja vi har en sånn fra BabyDan [:)]

ORIGINAL: Lissie

Oki, er den bra? Har tenkt å ha både oppe og nede.

Jeg kjøpte først en sånn en, men bytta den inn igjen pga det er en "snublekant" nederts, du må trå over den kanten hver gang du skal gjennom og jeg er sikker på at jeg hadde gått med hodet først ned trappene hadde jeg hatt en sånn en.

ORIGINAL: Gulljentå

Jeg kjøpte først en sånn en, men bytta den inn igjen pga det er en "snublekant" nederts, du må trå over den kanten hver gang du skal gjennom og jeg er sikker på at jeg hadde gått med hodet først ned trappene hadde jeg hatt en sånn en.
Var akkurat det eg tenkte på......[8|][8|][8|][8|][8|]

ORIGINAL: @dnim

ORIGINAL: Lissie

Oki, er den bra? Har tenkt å ha både oppe og nede.

vi bruker den i døråpning, så det blir litt annerledes enn trapp, den kan sikkert være lett å snuble i i trappa... siden vi har i døråpning så er det jo dørstokk der fra før, så man må jo uansett løfte på bena, og snubler dermed ikke...

den kanten blir man vant til og det er jo bare å ha den heeelt nede ved gulvet, jeg er vant med å løfte beina når jeg går....

Takk for svar. Skal tenke på saken. Spørs om det blir ei slik nede og ei "vanlig" oppe.

Vi har den trappa, og eg e veldig fornøgd!![:D] Den kanten nede har aldri vert et problem her!

Når du festa den i trappa så kan du jo ta den så langt ned at kanten ligge heilt ned i golvet, så da blir ikkje
kanten så høg!

vi har en nesten slik, fra Ikea - my billigere og man slipper å skru den fast[:D]
-har aldri vært noe problem med den kanten i nedkant hos oss...

ORIGINAL: Blomst*

den kanten blir man vant til og det er jo bare å ha den heeelt nede ved gulvet, jeg er vant med å løfte beina når jeg går....

Verre for oss som både er klumsete og subber med beina når vi går [:D]

Back
Topp