Trappegrind???

barehege

Forumet er livet
Vet dem har trappegrinder på barnas hus til 299,- Er det en bra pris..? Driver å kikker litt innpå IKEA, men finner ikke ut noe der.. noen som vet om IKEA har, evt andre, eller råd eller..?

Nå, etter ca en mnd med beina fri, så DRAR Leah seg dit ho vil!!! Men bruker igrunn ikke beina så masse lell, da.. Men tyngdepunktet hennes er jo lenger ned nå som knea er nedi bakken, og ikke 5 cm over.. [;)] Så nå lurer jeg på om vi får en kjapp utvikling etterhvert, her.. Og da trengs det grinder!!![:D]

Trappegrinder e kjekke å ha.... ej kjøpte eine mi på jysk til 249 trur ej det va.... den andre ej he, e det faktisk samboeren min som he laga.... he en handyman i huset ej...[;)][:D] hekje peiling om IKEA he...[8|][8|] men bohus he og skeidar... å ofte dei leikebutikkane som selge babyutstyr he....

E utrulig ka fort dei kjøme seg rundt disse små.... [:)][:)]

Blei litt rotete heile innlegget.. meeeeen e litt trøtte med no..[:-][:-] håpe ej hjalp litt iallefall[;)]

Oki.. Vil bare sjekke ut litt pris og sånn.. bor jo på et lete sted, så tenkte å kjøpe i tr.heim når vi skal dit igjen 17. [;)] Greit å vite litt om hvordan prisene og slike ting er.. Og.. Er dere fornøyd med deres..?

har 1 fra skeidar  og en fra annen billigkjede og de er like og de funker helt fint... tror det er ganske vanlig at de ligger mellem 250-300 kr

Tror prisene er ganske like. Kjøpte på ikea vi og, og betalte litt over 200. Men det kan være greit å tenke over om dere vil ha en type som åpner seg som ei dør, eller en type som en feller opp og ned langs veggen. DE som åpner seg som ei dør (bl.a Ikea) krever litt mer plass rundt trappa enn de som en feller opp.

Vi har 3 stk fra IKEA og jeg er super fornøyd!!!Men som de andre sier så tror jeg både pris og kvalitet er ganske likt egentlig!!!!!

Glad trappegrindene stod oppe fra før for Dennis kom seg fram fortere enn det jeg hadde trodd!!!!hehe;)

Kjøpte en enkel trappegrind på Kids & Care på Forus til 149 kr. Veldig fornøyd da den er hele 120cm lang, kan evt enkelt kappes til ønsket bredde!

Back
Topp