Trappegrind

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Synes det er så vanskelig å finne en trappegrind som har det jeg trenger.. Jeg må ha to stk, en til toppen av trappen og en til bunnen av trappen, så den må fungere på begge steder. Må også kunne åpnes med en hånd :) Noen som har noen tips?
 
Vi endte opp med klassisk trekkspill-grind i tre. Kan ikke ha sånn som står i spenn på toppen av trapp.
Babyshop hadde trefarget og barnas hus hadde hvitmalt
 
Vi endte opp med klassisk trekkspill-grind i tre. Kan ikke ha sånn som står i spenn på toppen av trapp.
Babyshop hadde trefarget og barnas hus hadde hvitmalt
Takk for tips :)
 
Mulig det er forskjell på de i «stoff» men vill bare si at hi har den o stoff fra barnas hus (mygate) vi har den inn mot en stue hvor det er et litt høyt trinn ned til en anen stue (åpen løsning) men jeg hadde aldri verden turt å hatt den i toppen av en trapp, selv om den er montert riktig etc så er ikke spennet godt nok etter min mening, jentungen på 1 år klarer nesten å komme seg under den nemmelig:wtf:
 
Mulig det er forskjell på de i «stoff» men vill bare si at hi har den o stoff fra barnas hus (mygate) vi har den inn mot en stue hvor det er et litt høyt trinn ned til en anen stue (åpen løsning) men jeg hadde aldri verden turt å hatt den i toppen av en trapp, selv om den er montert riktig etc så er ikke spennet godt nok etter min mening, jentungen på 1 år klarer nesten å komme seg under den nemmelig:wtf:
Åi! Det hørtes skummelt ut ja :wideyed: Det tenkte jeg ikke på var mulig en gang...
 
Takk for tips! Er denne laget i «stoff»? Kan barn lene seg på den uten at den gir etter? :)

ja den er laget i stoff, men man kan lene seg på den uten av den gir etter. 3 åringen her i huset kan fint lene seg på den. Har den på toppen av trapp .
 
Har babydan sine. Flexi fit tror jeg den heter. Funker helt fint både oppe og nede. Kan åpnes med en hånd :)
 
Vi har Babydan Alma. Enkelt å gjøre stram nok slik at det ikke går å snike seg under. Kan åpnes med en hånd og kan slippes så den flyr sammen som et trekkspill.
 
Har babydan guard me, elsker dem! :) åpnes enkelt med en hånd og er ikke i veien når den er åpen :)
 
Babydan flex FIT både oppe og nede hos oss. Hi valgte den fordi den skrus fast og trenger ikke vegger rett ovenfor hverandre. Lett å åpne for voksne med en hånd. Når grind perioden er over hekter vi den bare av og oppbevarer den til eventuelle barnebarn. Er bare 4 små fester som henger igjen så lite synlig :)
 
Takk for svar :D
 
Back
Topp