Trappegrind

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Vår lille frøken begynner å bli ganske mobil så behovet for trappegrind er rett rundt hjørnet. Ønsker gjerne en som ikke tar så stor plass, gjerne en som et trekkspill eller lignende. Har dere noen tips til trappegrinder? Hvilken har dere? :)
 
Vi har kjøpt inn Babydan Guard me for å holde bikkja unna katteluka når han er her.
Det er trekkspill og den er lett å åpne med en hånd, men vet ikke om jeg ville stolt på den foran en trapp som går nedover ettersom den bøyer seg hvis ikke måla er akkurat.
 
Vi har kjøpt inn Babydan Guard me for å holde bikkja unna katteluka når han er her.
Det er trekkspill og den er lett å åpne med en hånd, men vet ikke om jeg ville stolt på den foran en trapp som går nedover ettersom den bøyer seg hvis ikke måla er akkurat.
Det viktigste er jo at den er stødig. Trekkspill er ikke et must, men hadde vært et stort pluss da det er en dør inntil trappa oppe.
 
Det viktigste er jo at den er stødig. Trekkspill er ikke et must, men hadde vært et stort pluss da det er en dør inntil trappa oppe.
Altså, er den strammere er den nok stødig, men den er litt for stor for døråpningen her..

Kommer nok til å gå for noe stødigere i trappa oppe, eller sette samme i dørkarmen før trappa.
 
Altså, er den strammere er den nok stødig, men den er litt for stor for døråpningen her..

Kommer nok til å gå for noe stødigere i trappa oppe, eller sette samme i dørkarmen før trappa.
Har ikke tatt mål enda, må nesten få gjort det og undersøkt litt forskjellige og se hvilke som kan passe. Alltid greit å høre her inne syns jeg, mange med gode innspill :)
 
Flere (tror det er de som bare står i spenn og ikke er skrudd fast) er ikke godkjent for toppen av trapp.
Både babyshop og barnas hus skal ha trappegrind som felles opp som trekkspill og som skrus fast.
Mange av de jeg så på babyshop ble åpnet «som en dør»
 
Back
Topp