Trapp som knirker

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har noen gode råd til hvordan man enten blir kvitt knirkingen.. Eller i alle fall dempe den?

Er det forresten mulig?

Det er et tretrapp.. bare behandlet med olje og lut...

sambo sier det var et godt spørsmål. knirker her også.[8D]

Hehe[;)]

Og ja, håper noen kan svare på det her inne[:)]

hvordan går det med frida...sover hun?[:)]

Samme problemet her. Det er værre på sommeren enn på vinteren. Om vinteren trekker treet seg sammen og da tror jeg trappa får større slingringsmonn og mindre knirking hvis du skjønner. Har snakket med en snekker og han sier man må stramme skruene. Vi har sånne små treknapper som dekker skruene. Og det er noen skruer om man ser trappa fra undersiden også. Men har vi gjort det?!?!! Nei...

ORIGINAL: Lucky me!

Samme problemet her. Det er værre på sommeren enn på vinteren. Om vinteren trekker treet seg sammen og da tror jeg trappa får større slingringsmonn og mindre knirking hvis du skjønner. Har snakket med en snekker og han sier man må stramme skruene. Vi har sånne små treknapper som dekker skruene. Og det er noen skruer om man ser trappa fra undersiden også. Men har vi gjort det?!?!! Nei...

Hmmmmm.. da skal jeg gå på skruejakt i alle fall[;)] hehe.. kan ikke enrindre å ha sett noen men...

Og ja, stemmer nok det.. er værre nå i sommer[8|]

ORIGINAL: theolin

hvordan går det med frida...sover hun?[:)]

Oh yes[:D]

BANK I BORDET!

Våknet som sagt i 2 min i sta.. men da tror jeg bare hun la seg over på magen... da hun sover aller best![;)]

[:D]

Jeg har ikke peiling, men har sett at noen har skrudd ned noen skruer i gulvet hvor det knirker. når de skal legge parkett og sånn. Før parketten selvfølgelig[:)] Men vet ikke med trapp. og kanskje ikke så veldg fint med fult av skruer i trappa heller da...[:)]

Nei glem det. blir jo ikke samme med trapp[:)]

Tror du må ha med større utstyr enn skrujern for å si det sånn[:D]. Men vær forsiktig så at du ikke strammer sånn at treet sprikker. *vurdereråstartebyggmesterbobfirma*

ORIGINAL: Bekki 07

Jeg har ikke peiling, men har sett at noen har skrudd ned noen skruer i gulvet hvor det knirker. når de skal legge parkett og sånn. Før parketten selvfølgelig[:)] Men vet ikke med trapp. og kanskje ikke så veldg fint med fult av skruer i trappa heller da...[:)]

Nei glem det. blir jo ikke samme med trapp[:)]

Hehe[;)] Men godt forslag da[:)]

Hørt det samme jeg og.. når du sier det

ORIGINAL: Lucky me!

Tror du må ha med større utstyr enn skrujern for å si det sånn[:D]. Men vær forsiktig så at du ikke strammer sånn at treet sprikker. *vurdereråstartebyggmesterbobfirma*

hehe[:D] Skal være veeeeeeeeeldig forsiktig! Hvis jeg kommer så langt som du ikke gjorde[:)]

Back
Topp