Transportmiddel helvette :(

junibebi89

Gift med forumet
Jeg måtte dra hjem i helgen, og det var bare heeelt grusomt å måtte ta t banen, buss og bil hjem da jeg ble hentet. Ble enda mer sliten og tung i kroppen og det verste er at kvalmen forverres og jeg holder bare ut for å ikke spy på dass. Nå er jeg på vei tilbake igjen med tog, og tilogmed det er pain. Har sittet nå og stirret på en prikk foran meg for å holde fatningA. Og etter buss og tog, så har jeg fortsatt t banen igjen. Dette her, gjør jeg IKKE igjen. Hvordan er dere på dette? :(

Har stort sett unngått offentlig transport, men har måttet ta buss noen ganger, og det er heeelt forferdelig. Alle lukter helt motbydelig og bevegelsene i bussen er grusomme. Kan tenke meg det samme gjelder andre transportmidler også. Jeg syns alltid det lukter så urin på toget, så det skal jeg iallfall prøve å unngå videre.

Åh det er så hyggelig det er flere som kjenner seg igjen♡ takk. Nå skal samboeren få et helvette x2 når han kommer hjem. Han sin skyld

Jeg sliter HVER dag med 25 min tbane 2 ggr om dagen.. Jeg må se rett fram, ikke trykke på mobilen. Helt jævlig. Har vurdert å løpe av flere ganger.. :O

Tar buss 20 min hver vei til og fra jobb. Lukter direkte ufresht av mange, samt de som faktisk har dusja de stinker parfyme!! Må se rett fram. Har vært på nippet til å hoppe av mange ganger. Spydde i henda på tur ut bussdøra en gang, da så vell jeg bra fresh ut :hungover::p

Stakkars dere to som gjør det her hver dag:((. Er det ganske ille utover dagen og burde dere kanskje få sykemeld til det har roet seg? Jeg tok også transportmiddel t bane og tog til jobb i cs 20 min og det var et mareritt. Satt på jobb og var dårlig også. Dette gjorde jeg i to uker før jeg tok kontakt med legen og hun ga meg sykemld med engang .. heldighvis !!

Back
Topp