Trangt!!!

Kvælpklein!

Elsker forumet
Nå begynner det for alvor og bli trangt til den lille inni magen! Kjenner at jeg virkelig må strekke kroppen min og tenke på holdningen min når jeg sitter. Hvordan skal det ende, er jo bare 31+2 idag?! Han har ikke lagt seg til i en spesiell stilling, tror jeg...
Vil det bare bli verre og verre press mot ribbeina og lungene, eller vil han justere seg, og evt magen kommer til og vokse mer utover? Har ikke spesiell stor mage foreløbig, tror han ligger godt inni kroppen min enda.... Jeg er ganske kort, bare 158 cm lang, så det er jo ikke så rart det blir trangt der inne:-S

Blir ikkje mer behagelig som tiden går, kan eg love deg... Blir nok mer og mer ømhet i ribbeina og vondter her og der ;)
Men heldigvis er det ikkje lenge igjen nå :)

Her er det goså skikkelig trangt for tida. Føler jeg nesten ikke får puste og orker ikke særlig mye mat. Blir også lett kvalm, så tror mini presser på mallomgulvet.

Husker fra sist at jeg fikk behov for å sitte helt på kanten i sofaen og la magen "henge" mellom bena for å få puste skikkelig

Tror det ble bedre mot slutten da. Babyen jobber seg ned i bekkenet (magen synker) og da får vi litt mer plass til oss selv

Høres kjent ut det der, ja;) Her er det masse spark og bevegelse helt oppe ved ribbeina, og det gjort rett og slett vondt til tider.. I tillegg er det noen ganger det kjennes ut som han spenner fra og prøver å dytte hodet ut.. Ikke særlig godt det heller, hehe;S

Que skrev:
Høres kjent ut det der, ja;) Her er det masse spark og bevegelse helt oppe ved ribbeina, og det gjort rett og slett vondt til tider.. I tillegg er det noen ganger det kjennes ut som han spenner fra og prøver å dytte hodet ut.. Ikke særlig godt det heller, hehe;S

He, he, jeg har også en som er litt deorientert og prøver å finne veien ut på de merkeligste plasser  Satser på h*n finner ut at det i oktober en gang

Back
Topp