Trange mammabukser

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Alle mine mammabukser begynner å bli skikkelig vonde over magen, de er ALT for stramme og frister ikke lenger til bruk! Ærlig talt.. Skal det måtte være sånn? Jeg kan jo ikke krype oppover i størrelse hele tiden heller, når jeg fremdeles er lik størrelse resten av kroppen. Strl 38 blir for store over knærne, i låra og for lange.. Jeg er litt skuffet kjenner jeg, magen er jo ikke sååå stor enda! :-P

Jeg sliter med at festet mellom buksa og mage er for stramt selv om andre deler av buksa passer og øverst på magen er for løs. Frøkna ligger nederst i magen....... Så når jeg sitter får jeg vondt og når jeg går detter buksa nesten av... Håpløst! Buksene passer ikke meg spesielt godt... Har prøvd forskjellige typer og har flere typer her hjemme.... Så går mest i kjoler og joggebukser pga dette med de buksene... Skulle ønske noen bukser kunne passe :confused:

Her har æ måtte pakka bort to par mammabukser for æ fikk dem ikke igjen mer... æ like kun mammathigts og de mammabuksen som har egentli e lav i livet men som har sånn ekstra tøystykke over magen...

Liker ikke at mammabuksene ligger over magen. Vil heller at den skal være "fri" :p så da blir det nok cubus-joggebukser fremover

Har samme problem - her er det strikken øverst i "magebåndet" som blir for stram - ubehagelig og ikke særlig pent heller. I tillegg finner jeg INGEN bukser jeg liker i min størrelse lenger, og den siste jeg kunne bruke revnet nylig i sømmen ved låret (etter to måneders bruk, super kvalitet :meh:), så nå går jeg bare i joggebukser :P Håper på å finne noen fine hverdagskjoler snart, men stort sett er alt jeg finner som jeg liker utsolgt i størrelse 40... Så ja. Joggebukser er visst tingen fremover :P

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor så mange av gravidjeansene lages med knapp - den er bare til pynt, og bare i veien :P Ikke noe godt å få dyttet inn i magen når man sitter!

Har samme problem - her er det strikken øverst i "magebåndet" som blir for stram - ubehagelig og ikke særlig pent heller. I tillegg finner jeg INGEN bukser jeg liker i min størrelse lenger, og den siste jeg kunne bruke revnet nylig i sømmen ved låret (etter to måneders bruk, super kvalitet :meh:), så nå går jeg bare i joggebukser :P Håper på å finne noen fine hverdagskjoler snart, men stort sett er alt jeg finner som jeg liker utsolgt i størrelse 40... Så ja. Joggebukser er visst tingen fremover :P

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor så mange av gravidjeansene lages med knapp - den er bare til pynt, og bare i veien :P Ikke noe godt å få dyttet inn i magen når man sitter!

Ja det er hele magestoffet, og særlig linningen øverst på magen som er for trang. Magen min blir firkantet og bulkete i mammabukser :-P Vil ikke bruke joggebukser.. Og ikke bare tights. Kanskje jeg skal undersøke de fra Cubus som ble nevnt da :-)

Her har æ måtte pakka bort to par mammabukser for æ fikk dem ikke igjen mer... æ like kun mammathigts og de mammabuksen som har egentli e lav i livet men som har sånn ekstra tøystykke over magen...

Ja det er denne type mammabukser jeg har, fra h&m, hvor tøystykket er alt for lite allerede! :-( Har sikkert 8 stk.. Noe arvet da. Nedtur ;-)

Jeg er 36+2 og bruker olabuksene fra Cubus i str xs fortsatt.. De heter jane jeggings eller noe sånt. Anbefaler :)
Hmmm :p liker egentlig high waist-bukser til vanlig slik at "håndtakene" ikke vises så godt, men kan jo prøve en ;)

Har også mammabukser fra H&M og synes de begynner å bli stramme rundt magen :( Kan jo bruke thights, men det blir for kaldt å gå med synes jeg(bor i Ålesund). Håper på sommer og sol slik at jeg kan gå i kjoler! :p

Ja det er denne type mammabukser jeg har, fra h&m, hvor tøystykket er alt for lite allerede! :-( Har sikkert 8 stk.. Noe arvet da. Nedtur ;-)

Oppdaga idag når æ tok på d paret som æ ikke har brukt på noen uke at d va begynt å bli liten over magen, d bare sklei ned..så spørs om ikke enda ett par bukse må bort snart... spørs om d ikke blir mest bare thigts og kjola fremover... :p

Nå måtte jeg også frem med målebåndet! 94 cm her og! 25 uker.. Ser ikke helt for meg at det er håp for high waist.. ;-)

Alle mine mammabukser begynner å bli skikkelig vonde over magen, de er ALT for stramme og frister ikke lenger til bruk! Ærlig talt.. Skal det måtte være sånn? Jeg kan jo ikke krype oppover i størrelse hele tiden heller, når jeg fremdeles er lik størrelse resten av kroppen. Strl 38 blir for store over knærne, i låra og for lange.. Jeg er litt skuffet kjenner jeg, magen er jo ikke sååå stor enda! :-P

Bik bok sine superstretch Low-waist kan du bruke til termin :) Jeg måtte ty til strikk rundt knappen for litt ekstra vidde de siste to ukene. Og jeg var stoooor i magen. Kjøp evnt magebelte for støtte hvis du synes magen blir for tung. Det fine er at du kan bruke buksene etterpå også!

Synes også at alt av bukser strammer. Er veldig glad vi går sommeren i møte, for kommer nok til å stort sett bruke kjoler :)

Back
Topp