Trange bukser!!

AttC

Blir kjent med forumet
Hei folkens! Jeg er 4+6, så jeg har ikke vært gravid mer enn ca et kvarter føles det som. Jeg er i utgangspunktet 165 høy og bruker xs/s, så rimelig slank. Dette er min tredje bebis. Men er det mulig at jeg må opp en størrelse allerede? Det strammer, og jeg er så oppblåst. Har spist masse frukt og grønt, store salater ved siden av hver middag, grønne frokost juicer og smoothie med den ene og den andre supermaten. Har unt meg noen brus, men alt i alt vil jeg si at jeg ikke har spist sunnere på flere år!! Det kan jo umulig være bebis som tar så stor plass, så hva i all verden er dette?? Haha.. Dere kan gjerne oppdatere med når dere måtte flytte inn i tights og joggebukse, etterhvert som dere kommer dit :)

Jeg har vært veldig oppblåst i første trimester i begge svangerskapene mine. Det har hjelpt meg å gå i bukser med litt stretch i livet.

Ikke sant??! Helt vilt.. kan ikke skjønne hvordan det er mulig :oops:
Den var forholdsvis vanlig igjen i morges, men merker ringene mine er trangere etc. merker ikke så mye på klærne ennå, men appetitten har, som sist gang, forsvunnet, så håper jeg blir som sist og går ned masse i svangerskapet.

Dette blir min baby nr 2, jeg er vel rundt 6+ noe (får det bekreftet i morgen). Da jeg var gravid med første begynte jeg vel med gravidklær - spesielt bukser, rundt uke 13.

Nå er jeg betraktelig større enn deg da, trådstarter, med startvekt på ca 75kg før graviditet men jeg er også 165cm. Har aldri i mitt liv vært så tung før, men sånn er det nå. Gikk opp 20kg med baby 1, og de forsvant innen ett par mnd (tror jeg).

Oppdaterer om/når det blir behov for gravidklær her.

Den var forholdsvis vanlig igjen i morges, men merker ringene mine er trangere etc. merker ikke så mye på klærne ennå, men appetitten har, som sist gang, forsvunnet, så håper jeg blir som sist og går ned masse i svangerskapet.
Jadu, her har vel appetitten heller økt.. så jeg får gjøre mitt for å velge sunt så mange ganger som mulig i løpet av dagen, og håpe at vi får i oss noe nyttig ihvertfall. Om jeg ikke er bevisst på det allerede nå tror jeg bebisen kommer ut son 70% kakao xsmile9

:)Dette blir min baby nr 2, jeg er vel rundt 6+ noe (får det bekreftet i morgen). Da jeg var gravid med første begynte jeg vel med gravidklær - spesielt bukser, rundt uke 13.

Nå er jeg betraktelig større enn deg da, trådstarter, med startvekt på ca 75kg før graviditet men jeg er også 165cm. Har aldri i mitt liv vært så tung før, men sånn er det nå. Gikk opp 20kg med baby 1, og de forsvant innen ett par mnd (tror jeg).

Dette blir min baby nr 2, jeg er vel rundt 6+ noe (får det bekreftet i morgen). Da jeg var gravid med første begynte jeg vel med gravidklær - spesielt bukser, rundt uke 13.

Ned 20 kg på et par mnd er imponerende!! Ikke at jeg synes det bør være et mål for alle, men så lenge man har nok til seg selv og bebis så må jeg innrømme at det er godt å tenke på at vi kan bli «oss selv» igjen etterhvert :)

Her har jeg spist mindre de siste 3 ukene enn jeg har gjort før - men likevel går vekta opp... kjempefrustrerende, da jeg er overvektig fra før. Skal jo i teorien gå ned i vekt med så lite som jeg har spist..

I begge mine svangerskap, forrige- men spesielt i dette, har buksene mine sluttet å passe fra seriøst uke 4-5. endte med å finne frem gravidbuksene nå for orker ikke få vondt i magen! Er nok bare oppblåst, men ser ut som en skikkelig gravidkul- jobber hardt for å skjule det på jobb, men tror ikke det går helt til uke 12 :smiley-bounce012

Ned 20 kg på et par mnd er imponerende!! Ikke at jeg synes det bør være et mål for alle, men så lenge man har nok til seg selv og bebis så må jeg innrømme at det er godt å tenke på at vi kan bli «oss selv» igjen etterhvert :)
Jeg fikk barseldepresjon da baby ble født, og måtte bare overleve de første par månedene. Forloveden fikk all permisjonen fordi jeg var for syk til å ta vare på meg og baby. Husker minimalt av de første to månedene, så det er nok pga kroppen min faktisk fikk tid til å lege seg at vekten falt av så fort.

Har ikke trent de siste årene eller vært særlig aktiv, så absolutt fascinert av at det gikk så lett. Kjipt å være syk i 6 mnd med depresjon, og jeg savner nå intenst tiden da hun bare var en liten klump. Men vi har det bra nå :Heartred

Jeg har gått med buksa åpen siste uka får ikke lukket de buksene som er trange og høye i livet. Er 7+4 på vei..

Her har jeg spist mindre de siste 3 ukene enn jeg har gjort før - men likevel går vekta opp... kjempefrustrerende, da jeg er overvektig fra før. Skal jo i teorien gå ned i vekt med så lite som jeg har spist..
Kroppen er merkelig… kanskje den bare trenger litt tid til tilvenningen? Om den merker at det er mindre mat, kanskje den er redd for å sulte og dermed går i «sparemodus»? Her uttaler jeg om ting jeg ikke har greie på kjenner jeg, men kroppen er fascinerende!!

I begge mine svangerskap, forrige- men spesielt i dette, har buksene mine sluttet å passe fra seriøst uke 4-5. endte med å finne frem gravidbuksene nå for orker ikke få vondt i magen! Er nok bare oppblåst, men ser ut som en skikkelig gravidkul- jobber hardt for å skjule det på jobb, men tror ikke det går helt til uke 12 :smiley-bounce012
Jaa, jeg synes det er så sprøtt!! Knøttet er jo nesten ikke en ert engang, og her trenger vi nye klær for å få plass til den xsmile9 Det må jo være noe ekstra vann og greier, for det gir jo ingen mening xsmile9

I går (7+0) var jeg sååå oppblåst, at det eneste jeg klarte av bukse var gravidbukse (jeans) pga det høøøye livet.

Har ikke turt å ta ned resten av gravidklærne enda, for vi har ikke sagt det til folk enda, og jeg føler at genser og kjoler i gravidstil lett kan gjenkjennes.

Min kjære ønsker å holde det hemmelig en gooood stund, men jeg poengterte i går at vi har holdt det hemmelig dobbelt så lenge nå som svangerskap1. Men om jeg får flere så oppblåste dager så får det vel snart bli offisiell utbytting i garderoben.

Off, jeg er bare 6+2 , men er så oppblåst at jeg får ikke knappen igjen på buksene lengre. Jeg bruker strikk metoden, og singlett over og det fungerer foreløpig. Mannen sa igår at han kan se det på meg nå, men tenker det er nok fordi vi vet om det, og at andre som ikke vet ikke ser det.. håper det! Vi vil holde det skjult en stund til. Blir store gensere og type leggings fremover når jeansen ikke passer lengre!

Jeg har vært veldig oppblåst en god stund, siden slutten av juli, men heldigvis var det sommer og jeg har mye sommerklær som er myke, vide, stretchy og luftige. Nå som høsten virkelig har kommet sliter jeg - det er helt pyton å ha på bukser! Har bare lyst til å ha på tights og joggebukser, men kan jo ikke gå med det i all slags vær og anledninger.

Jeg har vært veldig oppblåst en god stund, siden slutten av juli, men heldigvis var det sommer og jeg har mye sommerklær som er myke, vide, stretchy og luftige. Nå som høsten virkelig har kommet sliter jeg - det er helt pyton å ha på bukser! Har bare lyst til å ha på tights og joggebukser, men kan jo ikke gå med det i all slags vær og anledninger.
Det finnes tights som ser ut som dongeribukser, og tykke strømpebukser kan du jo evt bruke? Det er bare tips altså, man finner jo selv ut av hva som funker for seg.

I svangerskap1 (født september 2021) brukte jeg mye gravidbuksene fra Hm, de i dongeri. Brukte også mye strømpebukse og tights, og kjoler.

Back
Topp