Trange bukser!

Ettem-enna

Blir kjent med forumet
Noen andre som kjenner at buksene strammer allerede? Den videste buksa mi er plutselig trang rundt livet, ganske ubehagelig men det er vel ikke skadelig på noen måte?
Føler det er litt tidlig å gå til innkjøp av mamma-buker allerede nå!? :-/

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Det er salg på mammaklær på hm for tiden. I hvert fall var det tidligere i juni. Anbefales å sjekke ut! Selv om det er tidlig å ta dem i bruk er det jo greit å ha dem klare. :)

Jeg har allerede kjøpt meg mammabukser, ingen av buksene passer lenger :) er en tråd litt lenger ned på listen som jeg opprettet for en stund siden ang dette :) mye gode tips der :)
Hvor langt er du på vei?

Jeg har en hårstrikk på buksene mine å en lang topp over da jeg er meeeega oppblåst.. fester strikken i hullet og surrer den så rundt knappen.. funket greit det :) ellers så bruker jeg tights å litt halpene løsbukser :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I skrivende stund er mammabuksen på:) kan ikke ha annet på kvelden lengre

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker kun mammabukser og mammatigths jeg

Helt enig - 8 uker på vei i morgen og synes alle jeans etc. er stramme og ubehagelig i livet. Det er vel bare fordi jeg konstant føler meg oppblåst (og mett, for jeg blir så kvalm når jeg er sulten, haha). Jeg bruker bare super-stretchy jeans, det funker foreløpig. Alle mammabuksene jeg har sett har så ekstremt høyt liv. Finnes det mammabukser som har mer eller mindre normal midjehøyde, men med elastisk bånd?

Helt enig - 8 uker på vei i morgen og synes alle jeans etc. er stramme og ubehagelig i livet. Det er vel bare fordi jeg konstant føler meg oppblåst (og mett, for jeg blir så kvalm når jeg er sulten, haha). Jeg bruker bare super-stretchy jeans, det funker foreløpig. Alle mammabuksene jeg har sett har så ekstremt høyt liv. Finnes det mammabukser som har mer eller mindre normal midjehøyde, men med elastisk bånd?

Fant 1 modell på h&m av den typen, men dessverre var det bare stk 36 igjen! :( har også kikka etter det egentlig,virker som de fleste har høyt liv.

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Back
Topp