Trange bukser

Varierende hvilke bukser som passer fra dag til dag, en dag kan en være trang, neste dag sklir den lett på, så tydelig at det er hormoner og oppblåsthet som er årsaken så tidlig...
Værst på trening synes jeg da jeg vanligvis går med litt trange topper. Nå må jeg på litt løsere topper-jakt for de litt mer oppblåste dagene fram til jeg har bikket 12 kneika...

Bare lurer på en ting. Blir magen på en måte "borte" igjen mellom denne tiden da den er oppblåst og da man får ordentlig mage rundt uke 17, 18, 19? Eller er det vanlig at når man først har fått den oppblåste magen, så er den sånn frem til da, og da vokser den enda mer?:) kanskje dumt spørsmål, men jeg aner ikke! :p

Lurer på det samme som deg Nussmuss :-) spurt i en annen tråd men ikke fått noe svar...

Måtte ta opp glidelåsen på buksa i går på jobb, takk for lang topp jeg kunne dra ned på siden og la den enormt oppblåste magen slippe ut....

Bruker strikk i dungeribuksen der i knapphullet :P Merka her om dagen at OI nå er faktisk buksa stram og det var på morgenen da magen var relativt flat.. Kan det være at hoftene er blitt breiere allerede? Har hatt en del smerte i korsryggen og hoftene som at det er blitt slakkere der :P

Jeg et 8+ 3 i dag og gravid med vår første skatt. Jeg kjente tidlig at jeg var oppblåst og jeg har nye vann i kroppen så dongeribuksene ble lagt vekk rundt uke 5/ 6 allerede :( men det blir litt shopping i dag. Løse lette bukser :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Det varierer litt her også, men at det er noe inni der innom alt, DET kjenner jeg. Spesielt når jeg ligger på siden i senga på kvelden. :) Koselig!

Back
Topp