Trange bukser..

Lilla-87

Forumet er livet
Hei, damer!:)
I dag har jeg altså kjøpt min børste mammabukse.. Føler at buksene har blitt fryktelig trange den siste uka, og har gått med åpen smekk på jobb de siste dagene. (Lekkert, I know..)
Kan ikke se noen tydelig økning på mageomfanget (tatt i betraktning det jeg har av flæsk fra før), og jeg kan ikke begripe at magen faktisk har blitt større allerede. Er jo bare i uke 8..

Noen som kjenner jeg igjen?

Jess. Kjøpte også i dag :)
Det syns ikke dritgodt, men jeg merker det selv.

Kjenner meg igjen ja.. Har et par joggebukser og to jeans som fremdeles passer - men de faller stadig fra.. Snart mammabukser på meg også! ;)

Godt det ikke bare er meg!:)
Tror det handler mye om komfort også.. Kjenner jeg blir fortere/mer kvalm når det strammer over magen.

Lilla-87 skrev:
Godt det ikke bare er meg!:)
Tror det handler mye om komfort også.. Kjenner jeg blir fortere/mer kvalm når det strammer over magen.

Jeg passer buksene ennå, men kjenner også at det er bedre å gå i bukser med strikk i livet pga komforten og jeg blir mindre kvalm!!!!

Buksene mine strammer også. vil tro pga magen har vokst.. Har fortsatt 2kg igjen på vekta til jeg er der jeg var før jeg ble gravid. Har lagt på meg 1 kg siden begynnelsen av januar.. 
Så vurderer å kjøpe meg 2 mammabukser i morgen.. :-)

jeg har brukt mammabukser i flere uker allerede, magen ble først oppblåst og så plutselig var det bare en stram kul der hele tida. Synes også så synd på den lille om den skal presses inn i stramme bukser ;-)

har brukt mammabuske siden uke 6 jeg. Var voldsomt oppblåst de første ukene, så mammabuksene kom frem for best mulig komfort. Nå må jeg legge unna omtrent alle buksene mine, da de strammere mere og mere. Uke 11 kommende fredag.

Her er det bare mamma-bukser som gjelder! Kjøpte meg boob sin bukse som heter "once on never off" - Helt fantastisk, beste mammabuksen jeg noengang har prøvd!

Kjenner at buksene begynner å stramme her å Kvier meg for å kjøpe mammabukser, synes det er så tidlig!!

Jeg har tre ord til dere damer; 
Tights, tights, tights!

Har vært rundt og sett etter tights jeg også, men har ikke funnet noen i mitt nærområde iallfall.
Nei, mammabuksene må vel på før eller siden, og som jeg ser så varierer det veldig fra når man begynner å bruke dem. Må vel bare bruke skjønn i denne sammenheng.:)

Kan ikke ta opp smekken engang jeg! Fikk mage tidlig sist også men føler denne gangen har det vært mye raskere. Knappen gikk ikke igjen i uke 6... Prøver å gå med vide topper for at ingen skal se at jeg går med buksa åpen. Må ut å handle nye klær siden 98 % av alt eg har er inntilsittende..

Får lukket igjen smekken, men er så forferdelig trangt! I følge venninna mi som vet, og mannen, ser jeg ut som jeg er nermere 20 uker på vei! :P Har noen mamma bukser fra forrige gang, og har kjøpt 2 nye. Må på mere shopping tror jeg, trenger forandring! Men sliter med å finne fine mammabukser :/ Klarer så vidt å sjule magen bak tunika osv. Så er ikke lenge til jeg må komme ut av skapet! :P

Ja, nå er det ikke lenge igjen til katta er ute av sekken tror jeg..
Tror for min del at jeg bare er skikkelig oppblåst, for jeg kjenner ikke at magen er spesielt hard. Men det blir vel!;)

http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=HTML&utm_campaign=tickers" title="Getting Pregnant">http://global.thebump.com/tickers/ttd2c7f.aspx" alt=" BabyFruit Ticker" border="0"  />

Jeg bruker tights og joggebukser, men snart så jeg kommer til og kjøpe noen mammabukser også

Jeg går sjelden i dongeribukser for tiden - mye mer komfortabelt me jogge/kosebukser ;) bruker som regel bare dongeri når jeg skal noe. Prøvde yndlingsbuksa mi i forrige uke, og ble rimelig skuffet over at den strammet så my som den gjorde allerede.. Har fra før enkelte bukser jeg må "danse" på meg, og når jeg måtte det med denne også, da la jeg all skyld på mannen bak "ugjerningen" :p hehe (bare for å føle meg litt bedre såklart ;))

Men bukser som jeg bruker mye av nå er Cubus sine "baggy" jobbebukser. De er ganske tynne, men de er så løse i midjen :) ellers gleder jeg meg til det bli litt varmere i været slik at tightsene kan tas frem :) (de er nok det eneste jeg har av sommerklær som faktisk kan brukes i år)

Men når dere handler mammabukser, hvor går dere da? vet H&M har noe, men hørt at det er dårlig utvalg.. Bor også på landet, så langt å reise for skikkelige mammabutikker..  

Jeg kjøpte mine på H&M ialfall, og er fornøyd med både pris, komfort, og snittet på buksene.
Brukte den ene svarte buksen på jobb i dag, og det var en fryd dere! Var utrolig deilig å slippe den stramme jeansen. Man ser jo de små skavankene bedre, men det får bare være.. Det blir vel ikke bedre med tiden uansett!;) DIGGIN' THE MAMAPANTS!

Back
Topp