Trang til og spise enkelte matvarer..

Hilde2680

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2015
Har fått så trang til og spise appelsiner og iskald melk.. noen andre som har fått spes lyster på noe??

Litt rolige dager nå, men har vært på appelsindillaen selv :)

Jeg har fått sinnsykt lyst på vafler! Eier ikke vaffeljern, og har ennå ikke spist noen, men de siste dagene, altså...! Er sikker på at om jeg kjøper meg vaffeljern og begynner å lage, så er det ikke noe godt lenger :P

Subway sandwich .. Har så lyst på! Men kan jo ikke kjøpe det hver dag!

Har vært appelsiner, men det har gitt seg igjen, varte noen uker :-)
Fløtegratinerte poteter har også vært fantastisk, men kan jo ikke ha det så ofte heller :P

Kald melk er fortsatt veeeeldig godt!

Smoothie, grønnsaker og frukt generelt. Appelsinjuice etter sanasol om morgenen. Første gang i mitt liv jeg har klart å konsistent få i meg et vitamintilskudd! :)

Hehe, dere har så fornuftige "diller". :) Jeg bare venter på at min kardemomme og menthol-dille skal slå til, slik den gjort i de to tidligere svangerskapene. Blir helt avhengig av å spise kardemomme (helst) eller halstabletter med eucalyptys og menthol (substitut). ;)

Hehe, dere har så fornuftige "diller". :) Jeg bare venter på at min kardemomme og menthol-dille skal slå til, slik den gjort i de to tidligere svangerskapene. Blir helt avhengig av å spise kardemomme (helst) eller halstabletter med eucalyptys og menthol (substitut). ;)

Hehe, jeg fikk dilla på mint-te sist. Det er fortsatt den eneste teen jeg virkelig liker. Og nå har de den i vanlige butikker også, ikke bare på helsekosten :)

Alt som har med melk å gjøre; yoghurt, ren melk, is, grøt, osv. Dette er noe jeg så og si aldri ellers spiser, så tipper kroppen trenger litt kalsium om dagen;)

Og frukt i alle former. Jordbær, plommer, appelsin, epler, druer, Kiwi, banan..... Mmmmmmm!

Back
Topp