Trang BH?

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg var på Cubus og fant en genial greie som jeg vet fantes, men har ikke falt meg inn å kjøpe slik. Det er en slik ekstra hempe greie til BHen som gjør at du kan få den en str. større rundt. Den er jo helt genial, nå passer plutselig alle BHene mine igjen og jeg slapp å kjøpe nye/bruke sportsBH.

Hehe, oppdaget den også først nylig. Men nå hjelper ikke engang den ! så med mindre det er noe speielt så dropper jeg BH liksågreit. Noen som fikk med seg at brystkreft hadde sammenheng med deo bruk og bruk av BH? litt er greit men bor du i BH'en kan det seriøst øke sjangsene for brystkreft.

Hehe, oppdaget den også først nylig. Men nå hjelper ikke engang den ! så med mindre det er noe speielt så dropper jeg BH liksågreit. Noen som fikk med seg at brystkreft hadde sammenheng med deo bruk og bruk av BH? litt er greit men bor du i BH'en kan det seriøst øke sjangsene for brystkreft.

oii.. det har æ gått glipp av :o fikk med med det med deodrant mn ikke bh.. å jeg "bor" jo i den -alltid gjort :O

Etter mye om og men
oii.. det har æ gått glipp av :eek: fikk med med det med deodrant mn ikke bh.. å jeg "bor" jo i den -alltid gjort :O
Dette ble diskutert litt frem og tilbake og vi kom fram til at vi ikke kan konkludere med at det er noe større sjangse for kreft noen studier viser en sammenheng men det er trolig andre faktorer som gjør at det blir sånn. ( som vekt) Artikkelen jeg leste sa at om du bor i bh'en så er det ikke bra. Jeg synes vi skal overse den sålangt. Men jeg vil jo si at på bakgrunn av sunn fornuft og fordi det rett og slett føles bedre - flytt ut av bh'en når du kommer hjem men ta den gjerne med når du skal ut eller på fest. :)

Back
Topp