Tran

Anne Lise 20

Flørter med forumet
Hei eg starta og gji gutten min tran da han var tre uker gammel... [:D] han elsker tran[8D] er de noen flere som gjir tran til bebisane sine?
 
Måtte gi opp tran prosjektet, Frida gulper så mye at det er tran overalt. Gir henne d-dråper.
 
jeg gir også d-dråper.
Det er ei lita flaske som du kjøper på apoteket.skal bare dryppe 5 dråper i munnen.veldig enkelt og lite søl. [:D]
 
de finst ein barne tran som eg gjir han... den lukter snop.[:)]
 
ORIGINAL: Anne Lise 20

de finst ein barne tran som eg gjir han... den lukter snop.[:)]


Den har jeg ikke hørt om, hvor får du kjøpt den?
 
den heiter Møller's Barnetran... med fruktsmak
 
får kjøpt den på butikken...
 
eg og brukte den tranen med fruktstoff,men fikk beskjed på helsestasjonen at hun var for liten til å få den tranen.
 
ORIGINAL: moni82

eg og brukte den tranen med fruktstoff,men fikk beskjed på helsestasjonen at hun var for liten til å få den tranen.

Sa hun noe om når hun kunne få den? Våre barn er jo nesten like gamle.
 
grunnen til at vi ikke skulle bruke den tranen var at det var tilsettings stoffer i den som ikkje var bra for barn under 3 år tror eg det va.litt usikker på om det var akkurat 3 år,men va i hvertfall lenge til.hu meinte at vi heller burde bruke d-dråper i stede for den uansett.
Men kanskje ulike meninger på ulike helsestasjon. [:D]
men min tran står fint i kjøleskapet [;)]
 
helse søsster sa til meg at den typen eg har skulle han starte med nåe han var 4 uker... eg fikk flasken av ho....[8|]
 
Vi begynte å gi vår datter tran da hun var 3 uker.
I en periode fikk vi ikke i henne tran, og vi valgte å stoppe opp i et par uker.
Da vi begynte med tran igjen, gikk det veldig greit.
Og nå er hun 9 mnd. og elsker faktisk tran...
 
er som jeg sa at det kan ver forskjellige meninger fra helsestsjonene.det har vi oppdaget ved flere andre anledninger. [:)]
 
Back
Topp