Tran?

Minni84

Forumet er livet
Gir dere prinsene og prinsessene deres tran?? Min lille Maja gulper såå mye at d setter flekker overalt,- alle sine klær, sofaer,tepper.. Så jeg har begynt med D-vitamindråper, men har litt dårlig samvittighet for d. Føler jeg tenker mer på hvordan klærne ser ut enn på hva som er best for Maja! Er d andre som gir dråper?? Hadde følt meg bedre da..

jeg har ikke gitt sara noe ennå....men jeg glemmer å kjøpe tran...men i morgen ska jeg huske det!!! tror ikke det gjøre noe om du gir d-vitamin dråper....jeg arvet en del tøy og alle plagg var det tran flekker på...ikke spesielt pent, så jeg skjønner  deg godt.

Gav tran en gang, gulpa opp alt og brakk seg, og nå får hun dråpene. Burde ikke ha dårlig sammvitighet, det er jo det samme nesten.

jeg gir de dråpene,

jeg har kjøpt det inn, men står fortsatt i kjøleskapet... glemmer det hver dag! skal skjerpe meg[;)]

Åh.., d var godt å høre! Har hørt så mye om at småbarn MÅ ha tran. Jeg tar tran selv så jeg var så innstilt på at Maja også skulle ha d.. Men kommer nok til å prøve med tran når hun blir større. Så nå blir d dråper[:)]

Linea gulper også, så hun får også d-dråper[;)]

Back
Topp