Tran

TattyTeddy

Andre møte med forumet
Gir dere tran?
Hvordan går det? Hvordan gir dere??

Vi gir tran, med sprøyte inn i munnen hans. Det er ikke noe moro, for han hater det og vil ikke svelge..

Gir tran med teskje rett før måltid, klart å ikke sølt noe til nå: han liker IKKE smaken ser jeg.
D-dråper er nok lettest EGENTLIG.

Nei, grunnen til at det anbefales å gi tran i stedet for d-dråper er fordi tran inneholder omega3 og sånne ting som det også er viktig at barna får i seg!

Gir Sander tran rett før maten ja, men det ser ikke ut til å hjelpe, han brekker seg nesten når han får det. Tror det kan skyldes konsistensen på tranen også, det er jo nesten som olje, virker som han har problemer med å får det ned i alle fall. Skal fortsette litt til for å se om det blir bedre, vil gjerne at han skal få i seg tran..

Hmm, min helsesøster sa at hun ikke anbefalte d-dråper før man hadde prøvd tran, fordi tran var mye bedre..[8|] Merkelig at vi får så forskjellige beskjeder![:'(]

Vi gir tran sammen med melk på flaske.. GÅr helt supert...
Har egen lita flaske som jeg har tran+ melk på slik at det ikke skal stinke tran av alle flaskene.

Gir vanlig tran siden storebror er atopiker, er vi litt forsiktig med sitron til Silje Christina også..

Jeg gir det i flaske blander med litt mm. Gjort det samme med Victoria sparer klær søl og det går ned [:D]
Jeg har stooooooooooooooooor tro på tran. Jeg selv ble operert for ca 3 år siden mistet endel vitamin d i kroppen. Måtte da ta dobblet tran endel måneder. Har etter det tatt tran hver dag. Har etter det nesten ikke vært syk. Litt kjøla men blir borte raskere. Victoria har vært kjøla 1 gang. Aner ikke om det bare er tranene eller gode gener (haha) men tro kan flytte fjell så tullene og jeg skal ta tran til evig tid  [:D]

Back
Topp