Tran

En tråd i 'November 2016' startet av Cowgirl, 30 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Gir dere tran? Liker babyen det?
    Her kommer det rett ut igjen. Det gikk fint før men nå nekter han. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg bruker "sprøyte"

2. Katzilla87 Glad i forumet Novemberlykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Han liker det, men ødelegger jo alt av smekker og nattdrakter med tranlukt, så gir bare d-vit dråper :p kunne kanskje prøvd og gi med skje, men kommer iallefall litt ut når jeg gir med sprøyte. Dråper er vel greit det også, tran stinker :-D

• Liker Liker x 1
  3. Kaktusen<3 Gift med forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

Jeg gir D vitamin, han gulper sånn så tranen ødela klærne[emoji85]

• Liker Liker x 1
  4. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Hva er forskjellen på tran og D-vit dråper?[emoji848] har alltid tenkt at tran er best, derfor begynte jeg med det:) smaker d-vit bedre?

5. Katzilla87 Glad i forumet Novemberlykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Vet ikke om d smaker noe, er bare 5 dråper man gir, enten rett i munnen eller fra skje. Så blir ikke så masse gris, og lukter ikke ;-)

6. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Da er saken avgjort, vi bytter over til D dråper :)

• Liker Liker x 2
  7. Katzilla87 Glad i forumet Novemberlykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Er jo sikkert en fordel med tran, flere vitaminer osv, men gidder ikke når alt av klær og smekker blir ødelagt :p

8. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Enig med deg:) gidder ikke når han bare spytter ut igjen heller. Håper det går bedre med dråper:) er det på apoteket du kjøper det?

9. Katzilla87 Glad i forumet Novemberlykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ja, de skal ha d på alle apotek :)

• Liker Liker x 1
  10. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Forskjellen er jo at de i tillegg får i seg omega 3 med tran.. :) Men vi har også byttet ti d-dråper.

11. ElisabethI Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

her har hun fått påvist refluks, så vi gir d vitamindråper :) Det fikk storesøster også. nå får hun tranfisker som hun tror er godteri :p

Del denne siden