Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det bare er vanligSkal de ha vanlig tran eller finnes det "babytran"?
Jeg bruker Easy tran og bruker ca 2 min på å få i henne 2 ml. Da kommer mer eller mindre alt innafor og minimalt med lukt etterpåJeg synes hele ungen lukter så voldsomt tran i mange timer.... Blir nok d dråper her neste uke
Hvis mor tar daglig tran og ammer skal det være tilstrekkelig hvis man da tar d vitamin dråper!Jeg synes hele ungen lukter så voldsomt tran i mange timer.... Blir nok d dråper her neste uke
Uuups, skal de? Jeg har den stående ved stellematten jeg :/ Akkurat som du skriver, for at vi skal huske det!Fankern, siden den teite d-vitamin dråpene skal stå i kjøleskap glemte jeg de i dag igjen! Hun har kun fått det 1 gang på 2 uker stakkars:/
Hadde vært enklere om den kunne stå på feks badet, da ser man den hver dag og kan ta den med stellet.
Hva med å kjøpe en ekstra flaske og beholde emballasjen (er den ikke oppi en eske) ?Uuups, skal de? Jeg har den stående ved stellematten jeg :/ Akkurat som du skriver, for at vi skal huske det!
Fankern, siden den teite d-vitamin dråpene skal stå i kjøleskap glemte jeg de i dag igjen! Hun har kun fått det 1 gang på 2 uker stakkars:/
Hadde vært enklere om den kunne stå på feks badet, da ser man den hver dag og kan ta den med stellet.
Uuups, skal de? Jeg har den stående ved stellematten jeg :/ Akkurat som du skriver, for at vi skal huske det!