Tran

Har tatt tran siden rett før jeg ble gravid, pga d-vitamin mangel:) har gjort underverker;)

Nei det gjør jeg ikke, jeg spyr som en gris av flytende tran og kapsler...

Jepp spist før, etter og tatt de midt under et måltid. Men de vil ikke ligge i magen. Har samme greia med frøkna, det kommer i retur der og...

Jeg har tatt trankapsler hele svangerskapet, men må innrømme at jeg har glemt de en del ganger de siste ukene..

Jepp, fikk en boks kapsler i hånda av samboeren da vi fant ut vi var gravide. Tar hver morgen med frokosten :)

Jeg tar kapsler, står ved siden av tannbørsten på badet så jeg ikke glemmer det :P

Tran er det ingen som noensinne skal få i meg. Men tar sånne vitaminer fra en gravidpakke og den har to omega3 i seg. De tar jeg når jeg legger meg slik at jeg slipper å rape fiskeolje i flere timer etterpå :sour:

Tar tran med sitronsmak :D En slurk og så en slurk eplejuice - da kjenner jeg ikke smaken. Vanlig tran klarer jeg ikke, den gulper jeg av og kjenner liksom smaken resten av dagen. Æsj!

Tar kapsler, merker ikke noe fiskesmak av de. Jeg er nok for dårlig til å spise fisk så da er det greit med lit tilskudd :):)

Har sånne "mamma vitaminer" fra Nycoplus, som er både multivitamin og trankapsler, men har kasta opp så mye hittil så sparer de til jeg slutter å spy:) det blir ganske dyrt å ta de om de bare havner i do uansett:p prøver å heller spise sunn mat:)

Back
Topp