Tran

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Gir du barnet tran?

Lillesøster er 5 uker i dag, og man skal vel gi tran fra ca 4 uker.
Hum gulper så vanvittig masse at her bli det ikke tran, men D-vitamindråper. Storesøster var likedan.

Jenta mi gulpar og en hel del så eg har nestan tenkt å bruka d- vitamindråper

Vi prøvde med tran.. gutten brakk seg bare, og jenta hylte! Skjønner de godt ;) det blir dråper her også! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi bruker dråper.
Jeg tar ikke tran selv pga smaken, bruker kapsler i stedet, så baby skal få slippe. Har hørt at det finnes tran for barn med ok smak, men jeg fikk dråper av en venninne, så da var det jo greit. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bruker D-vit. dråper vi og. Har aldri tatt tran selv, så da skal han få slippe.

Jeg lurer på om lillegutt får i seg tran via morsmelka når jeg tar tran?

:anyone

Jeg takler ikke fiskeoljelukt overalt, og det blir det. Derfor håper jeg vi kan ta en omvei ;)

Jeg lurer på om lillegutt får i seg tran via morsmelka når jeg tar tran?

:anyone

Jeg takler ikke fiskeoljelukt overalt, og det blir det. Derfor håper jeg vi kan ta en omvei ;)

Han får i seg litt, men ikke nok via morsmelken, derfor må man gi det fra fire uker av:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lillesøster er bare 3 uker, men vi skal begynne å gi tran om en uke. Mest sannsynlig venner hun seg til smaken ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde det ikke vært for gulpingen hadde jeg gitt tran, smaken venner de seg til :)

Hun blir 4 uker i morgen, tenkte å begynne med tran da. Men er litt usikker pga gulping... mulig det blir d-vit dråper isteden.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi gir den tranen som er gul og for barn. Småen her ser ut til å like den veldig godt! Gir den med sånn dråpesprøyte så det ikke blir noe gris :)

Lillesøster er bare 3 uker, men vi skal begynne å gi tran om en uke. Mest sannsynlig venner hun seg til smaken ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Samme her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp