tran

elispk

Elsker forumet
noen som gir tran til babyane??

Nei, men jeg skal begynne i gi snart.

Kan visst gis fra 4 ukers alder.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

har ikke bynt m d, skal heller velge å vi nora vitamindråper istede... førstemann til meg fikk tran, masse klær som ble ødelagt pga d... tran-gulp..... lukter å vises uansett hvordan man vasker d...

Jeg skal også bruke d-vitamin dråper i stedet for tran... Har aldri tatt tran selv og orker ikke tanken på å gi det til gutten min. Har også hørt at flekkene fra gulpet aldri forsvinner... Kjedelig å få ødelagt klærne hans...

ORIGINAL: Kaoleena

Jeg skal også bruke d-vitamin dråper i stedet for tran... Har aldri tatt tran selv og orker ikke tanken på å gi det til gutten min. Har også hørt at flekkene fra gulpet aldri forsvinner... Kjedelig å få ødelagt klærne hans...

Samme her! Har smakt tran en gang, aldri igjen![:'(]

ORIGINAL: Ida123

ORIGINAL: Kaoleena

Samme her! Har smakt tran en gang, aldri igjen![:'(]

Jeg smakte også tran én gang... I et barneselskap... Vi hadde en lek der vi fikk bind for øynene og skulle gjette på hva vi fikk i munnen... Og da smaker du jo godt på det du får i munnen... Jeg holdt på å spy og ante ikke hva jeg hadde fått i munnen, hadde jo aldri smakt det før...[:'(] Sånt setter spor......

Nei, gir ikke tran. Hs sa det er nok av vitaminer og sånt i mme. Men tror ikke jeg ikke hadde gitt uansett

Hadde kanskje tenkt å gi tran, men som dere sier så gir det flekker på tøyet som ikke går av og Tuva Gulper en del så da blir det kanskje vitamindråper istede.. her ikke bestemt meg.. [8|]

Vi gir d-vitamin dråper. Skal begynne med å gi henne tran når ho slutter å gulpe, orker ikke å få ødelagt klærne pga tranflekker og -lukt.
Det er ikke omega-3 i d-vitamindråpene, men det er heller ikke noe barna absolutt trenger når de får morsmelk. Men selvfølgelig, det er jo en kjempefordel om du får gitt barna tran allerede fra de er 4 uker [:)]

Jonas får tran.Det kann vere lurt å gi det når dei ligg på stelleboret,uten kle.

Emil Kristoffer får ikke tran. Har selv prøvd å tatt det en gang - kom like i retur, så det skal han få slippe ja[:)]

Gir d-vitamin dråper for det er det enkleste å få i ham. Begynner med tran når han blir litt større. De to eldste får tran hver mogen[:)]

Back
Topp