Tran

OptimistHoppa

Forumet er livet
*MIA*
Gir dere fortsatt tran? Her gikk det som en drøm (med EasyTran-sprøyte på stellebordet) det første leveåret og så ble det helt håpløst i høst. Så da ga vi opp en periode. Før jul begynte vi igjen (helt glemt å prøve i mellomtiden), men nå får han det på skje til frokosten og da er det noe helt annet. Gaper høyt og sier "namnam" :)

Nei, lille vil ikke ha...:rolleyes:
Men han får omega3 fisker da:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg er ikke flink nok å huske på det i hverdagen:( men snuppa elsker det :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Der er vi sløve....:rolleyes:
Men.begge ungene liker det.
Men.er så dyrt å kjøpe tranflasker som det tas noen skjeer av for så å bli for gammel...:-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har kjøpt de møllers omega 3 gele fiskene. Får en om dagen og de går ned på høykant:)

Gikk en laaaang periode hvor vi glemte det, men kjøpte ny flaske for et par uker siden, og siden det har han fått, kunne sikkert drikki masse hadde han fått lov, syns det er så godt (jeg holder på å brekke meg bare av lukta, men kan jo ikke vise det til han ;) ).

vel mannen prøvde å gi henne tran og hun likte det etter hva jeg har hørt men mannen derimot fikk problemer så vi byttet til sana-sol som de begge tar og liker på morgenen :)

Han fikk d-vit dråper. Men har blitt alt for slappe med det nå i det siste :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er ikke flink til å huske på, men de elsker den med sitronsmak:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har aldri gitt te mini kun et par ganger til eldste før hun hylte og bar seg og gulpet stadig vekk fisk - så fir heller d-vit og fisk istedet :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

vel mannen prøvde å gi henne tran og hun likte det etter hva jeg har hørt men mannen derimot fikk problemer så vi byttet til sana-sol som de begge tar og liker på morgenen :)

huff det skjønne je godt, akkurat tran syns je er helt grusomt

Back
Topp