Tran

Rita1994

Forelsket i forumet
Har i to uker slitt med ei som bare spytter tranen ut igjen. Har prøvd å gi med skjei og på sprøyte. Noen som har tips til hvordan jeg kan få det i henne?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Vi holder lille gutt i en litt oppreist stilling og oppbevarer tranen i romtemperatur selv om den helst skal være i kjøleskap. Før vi begynte med dette kom det rett ut igjen.
 
Den tåler å stå en stund, er bare å lukte på den om den virker grei. Eventuelt ta litt over i en liten flaske som holder i noen dager.
 
Jeg har hatt den stående på gangen utenfor badet, ( ellers ville den blittglemt og utsatt. Gitt henne liggende på stellebordet, iført bleie og støffa rundt henne med tørkepapir ( angst for tranlukt på klær/ håndkle)
Gitt med sprøyte, veldig tålmodig , små doser om gangen, vært klar med papir i munnviken, mens jeg smiler og sier nam nam nam så godt!
Nå etter en måned er hun blitt såpass mye flinkere til å bare svelge, at vi kan gi henne på kjøkkenet/stua.
Kjøper ny tran til kjøleskapet for den gamle er blitt harsk.
 
Gir også d-vitamin, multivitamin og dha :) Den smaker som biovitt. Hun elsker den :)
 
Back
Topp