tran

jeg fikk beskjed om og begynne og gi når hun var 4 uker[:D]
 
bruker små sprøyter som du får kjøpt på apoteket...
eller du kan bare dyppe smokken litt i den så hun blir vant med smaken..

klem[:)]
 
4 - 6 uker, visst. Jeg har ikke kommet i gang enda... Fikk med en slik sprøyte til å bruke. Må nok kanskje ta meg sammen og begynne. Stakkar lille.... [&:]
 
kan begynne i 4 ukjers alderen...
 
4 uker.Bruker d vitamin dråper som jeg kjøpte på apoteket.Synes det er mye bedre.Slipper ødelagte klær av gulp som srinker fisk,og lillegutt slipper den forferdelige smaken.
 
Vi har slitt veldig med å få lillemann til å få i seg tran. Han spytter det rett ut igjen. Resultatet er masse ødelagte klær p.g.a. flekker som ikke går bort i vask. Har lest et sted at det holder å gi D vitamindråper om moren tar omega 3. Noen som vet om dette stemmer? Vi gir iallefall AD dråper(A og D vitamin) som vi har kjøpt i Sverige.
 
Jeg gir Alexander tran, Møllers barnetran med fruktsak. Tar et par dråper på en teskje og bare heller det inn i munnen på ham. Pleier ta det rett før han får flaska si om kvelden. Da går det så greit så. Men han satte opp et ustyrtelig komisk uttrykk de første gangene![:D]
 
Gir dattera mi tran og har gjort det siden hun var 2 mnd. Hun er nå 4,5 år. Hun tar naturell tran og synes det er helt ok. Hun har aldri klaget et ord.. [:)] Er så glad vi begynnte tidlig og at hun er vant til det. Skal være så flink neste gang også.. [:D]
 
ja,nå har vi begynt! Em er 5 uker. Tran nat. Hun laget en grimase,men var så flink så! Bruker sprøyte da.
 
jeg fikk ikke tran i babyen min så eg gikk heller over til eskimo kids. det er en tuttifrutti smak på den... gir henne en litt på en skje for dagen, den har ikke lagd noe merke på klærene.. og når hun gulper lukter den snop:p
 
Jeg gir tran med skjee.. Kjøpte sånn babyskje som var mjuk og godt å ha i munnen, den tøyde seg liksom etter barnetsmunn... Ikke sånn som vanlig skje som er hard
 
Vi brukte skje... Ble anbefalt å bare starte med å ta litt på fingeren å la ungen sutte på den noen dager! Også øke gradvis... Bruker vanlig tran vi og Aleksander elsker det!
 
Ungane mine får ikke tran, det er jo helt grusomt.. eg liker det ikke selv, derfor tvinger jeg ikke det ned i halsen på barna me en sprøyte...ÆSJ, derfor har jeg d-vitamin dråper, kjøpes på apoteket og smaker ingenting! % dråper til dagen, tar ca 5 sek...mye smartere
 
Back
Topp