Tran

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Hvordan gir dere tran?? Jeg har gitt med plastsmekke på, og dette har fungert fint... Men, jeg har vasket smekkene med annet tøy, og det lukter jo da selvsagt deilig tran.... Hmmm... Har tenkt på å gi ved bad, men vil jo ikke ha tran i vannet(det hun Evt spytter ut) og vil heller ikke ha på håndkle når jeg tørker henne... noen gode tips anyone? [8D]

Håndvask smekken, selv om det er unødvenig mye styr. Og så ville jeg ha brukt Mesoft til å tørke rundt truten osv. (bruker vi etter å ha gitt litt velling[:)])

Jeg hadde en egen smekke jeg brukte bare til tran, men kom til et punkt der det var umulig å få i han tran...Så går bare i d-vitamin dråper her! (Og ja, kjenner til det å smitte over på andre klær[8D])

Gi i bare bleia, på stellebordet, og bruk papir til å tørke med [:D]

Lure tips! Dritt tran [8D] hun bøøøør bli smart [:D] Hehe

Helsesøster anbefalte å ha litt zalo på dersom man fikk tran på klær el.
Hun gjorde alltid det selv da hun hadde små.

Har ikke prøvd det selv, for jeg bare glemmer å gi tran. [8|]

her elsker hun tran, så hun sluker det uten at noe kommer ut igjen = ingen flekker her [:)]

ORIGINAL: Soul

her elsker hun tran, så hun sluker det uten at noe kommer ut igjen = ingen flekker her [:)]

Samme her :)

ORIGINAL: *Krokosnillen*

Helsesøster anbefalte å ha litt zalo på dersom man fikk tran på klær el.
Hun gjorde alltid det selv da hun hadde små.

Har ikke prøvd det selv, for jeg bare glemmer å gi tran. [8|]

her og glemmes det! [8|][&o]

her kom tranen fort ut igjen, hver gang.... så vi begynte med d-dråper, men fikk skriv fra sykehuset der det stod at vi skulle gi dobbel dose av multivitaminen istedenfor. altså 5 mlx2 istedenfor 2,5 ml x 2 :-)
Så nå er det kun jerntilskudd og multivit han får :-)

frøkna mi gulper så vannvittig mye at vi har droppa tran.. det havner jo på sengeklær, pysjer, håndklær osv samme hvordan vi gir det når det kommer opp igjen. Lukta tran overalt, så det gadd jeg bare ikke [:-] ble fort D-vitamindråper her.. de lukter ihvertfall ikke..

ORIGINAL: Novemberstjerne

her kom tranen fort ut igjen, hver gang.... så vi begynte med d-dråper, men fikk skriv fra sykehuset der det stod at vi skulle gi dobbel dose av multivitaminen istedenfor. altså 5 mlx2 istedenfor 2,5 ml x 2 :-)
Så nå er det kun jerntilskudd og multivit han får :-)

Hvorfor får han multivitamin? Bare nysgjerrig altså [:D]

Vi har en liten gulpebaby så her går det i D-dråper enn så lenge. Bytter til tran den dagen gulpet forsvinner [;)]

Her får hun tran med sprøyte, i bare bleia, har egne kluter som jeg legger i bøtte med biotex, og en dråpe salmiak, vasker de etterpå på 90 med handklene, har ikke tran lukt. Funker veldig bra her.

Back
Topp