Tran

Mommy Nala

Glad i forumet
Oppbevarer dere tran i kjøleskapet eller romtemperert? Gir du kald eller romtemperert tran til babyen din?

Vi har alltid oppbevart tran i kjøleskapet, og har dermed også gjort det nå. Og dum som jeg er har jeg egentlig ikke tenkt over at den er jo iskald når snuppa får - og det er nok ikke kjempegodt for henne å få noe iskaldt i seg. Føler meg helt dårlig nå, for hun bør sikkert få romtemperert tran. Eller?

vi gir ikke tran men har prøvd og da har vi bare tatt i sprøyte og holdt den under i varmt vann så den har blitt litt lunka, men han vil ikke ha det så han får d vitaminer

vi har tran i kjøleskap, men gir det i sprøyte. Etter vi trekker det i sprøyte, så varmer vi det i varmbad noe minutter. Noen ganger varmer vi først en spiseskje, og putter tran der, og suger det inn i sprøyte. Har gitt en gang tran etter vi glemte a putte tranflaska tilbk i kjøleskap, så d ligger i romtem, det smakes mer "fishy", synes jeg.

da jeg ga tran tok jeg bare tran i sprøyten og lot den ligge på kjøkkenbenken en stund før hun fikk den :)

Trana har stått på badet siden jeg begynte med tran på dattern min.
Det står at den skal oppbevares kjølig da men....
Men står den kaldt så hadde jeg sikkert slurva med trana og her slurver vi ikke med tran[8D]

Står i kjøleskapet, gis kald.

gis kald med skje,han eeeeeeeeelsker tran[;)]

her gis den med sprøyte rett fra kjøleskapet

Back
Topp