Hvordan gir dere tran til barn over 1 år? Trenger tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det blir ca dobbelt av anbefalt dose? 5ml er anbefalt, og det er det en tskje rommer sånn ca.Min er også glad i tran, så vi gir med t-skje. Får to skjeer før frokost, og de glir ned på høykant.
Vi gir også to, men ikke fulle da. Som regel tar de det greit, men minsten kan plutselig slenge ut en hånd og da er det greit at jeg kan flytte skjeen litt kjapt uten å søleMen det blir ca dobbelt av anbefalt dose? 5ml er anbefalt, og det er det en tskje rommer sånn ca.
Er ikke bra å ta for mye tran heller.
Men det blir ca dobbelt av anbefalt dose? 5ml er anbefalt, og det er det en tskje rommer sånn ca.
Samme her, gir faktiske lite på tre skjeer i stedet for én stor siden hun nå insisterer på og holde skjeen selv...
Gjør samme selv når jeg bruker de teite små skjeene våre, eller ungen er i ekstra tullete humørSamme som over her, skjeen er cirka halvfull hver gang i tilfelle det kommer en hånd i full fart
Når jeg har målt opp 5 ml, fyller det nesten en vanlig spiseskje.. Men kommer jo an på str på skjeene man har da hehe.Men det blir ca dobbelt av anbefalt dose? 5ml er anbefalt, og det er det en tskje rommer sånn ca.
Når jeg har målt opp 5 ml, fyller det nesten en vanlig spiseskje.. Men kommer jo an på str på skjeene man har da hehe.