millemarie
Forelsket i forumet
Gir dere dette?
Syntes det virker så mye tran, hun må vel bli kvalm? Eller går denne overgangen greit?
Syntes det virker så mye tran, hun må vel bli kvalm? Eller går denne overgangen greit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, jeg brekte meg av tranlukta som satt i baby (de to eldste hadde multivit/jern-regime og da ble det for mye med mengden tran i tillegg så de fikk d-dråper)Jeg ga tran i 2 dager. Likte ikke at ungen lukta tran. Så jeg satser på d-dråper
Hun tok tranen helt fint. Hun lukter litt tran men hennes helse er viktigere enn at jeg ikke skal lukte tran
Her gulpes det døgnet rundt (også lenge etter måltid) så kan ikke time tran til ett ok tidspunktHeldigvis går tran ned på høykant!
Jeg gir med easy-tran, den pirker jeg litt med oppi ganen slik at han begynner å suge på den, så sprøyter jeg forsiktig mens han svelger. Så har jeg en varm, våt klut klar, til å tørke hvis det kommer litt i munnvikene.
Jeg gir tranen når han er uten klær på stellebordet, og etter han har spist og gulpet ferdig. Så slipper jeg lukt-problemet.
Uffda! Da er det søren meg ikke lettHer gulpes det døgnet rundt (også lenge etter måltid) så kan ikke time tran til ett ok tidspunkt