Tran og 1åring

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Grøss og gru!
Frem til nå har minsten tatt tranen på skje uten problemer. Men i det siste veiver han etter skjeen og blir sur.
Hvordan få det i ham på best mulig måte? :wacky:
*tran lukter så vondt*
 
Kjøp omega 3 som smaker bedre :hilarious: har ikke sjans til å få i min tran. Men skjønner han jo godt, smaker jo helt J...... og ingenting er mer ekkelt enn å drikke olje :hilarious:
Vi bruker en sånn multivitamin som smaker bringebær, flytende det også men smaker hvertfall litt bedre :)
 
Kjøp omega 3 som smaker bedre :hilarious: har ikke sjans til å få i min tran. Men skjønner han jo godt, smaker jo helt J...... og ingenting er mer ekkelt enn å drikke olje :hilarious:
Vi bruker en sånn multivitamin som smaker bringebær, flytende det også men smaker hvertfall litt bedre :)
Nå når jeg endelig har klart å begynne med tran:hilarious:
 
Vet ikke om det er mulig å putte det i noe drikke som overdøver smaken av fisk x) ? Usikker faktisk. Eventuelt litt og litt i munnen, og for hver smak forte seg med noe drikke for å få unna smaken :p
 
Mine får oppvarmet melk hver morgen, og de får helle oppi tranen selv. Glemmer mami tranen, minner de meg på det. :D De vet at tran er bra (har fått hver eneste dag fra de var 4 uker gamle), og spør etter den selv.
 
Mine får oppvarmet melk hver morgen, og de får helle oppi tranen selv. Glemmer mami tranen, minner de meg på det. :D De vet at tran er bra (har fått hver eneste dag fra de var 4 uker gamle), og spør etter den selv.
Hvor gamle er de? :happy: eldste tar den på skjeen uten problemer, og det har minsten også gjort frem til nå :dead: (eldste blir 3 denne mnd, minsten ble 1 i desember)
 
Hvor gamle er de? :happy: eldste tar den på skjeen uten problemer, og det har minsten også gjort frem til nå :dead: (eldste blir 3 denne mnd, minsten ble 1 i desember)

De er 2 og 4. :) Men, her har det alltid vært slik at de har fått i varm melk på morgenen, så de er vant med det.
 
Bruker havfruens tran, den lukter så og si ikke, så gjør ikke så mye med litt gris :) https://havfruene.no

A har elsket tran frem til nå, men nå skal hun helst ikke ha noe vi gir på skje lengre. Her er det samboeren som later som han gir meg tran først, deretter til henne. Da gaper hun som bare det.
 
Back
Topp