Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå når jeg endelig har klart å begynne med tranKjøp omega 3 som smaker bedre har ikke sjans til å få i min tran. Men skjønner han jo godt, smaker jo helt J...... og ingenting er mer ekkelt enn å drikke olje
Vi bruker en sånn multivitamin som smaker bringebær, flytende det også men smaker hvertfall litt bedre
Jeg klarer ikke å få i meg tran uansett hvor mye jeg prøverNå når jeg endelig har klart å begynne med tran
Godt smaker det ikke men har sluttet å brekke megJeg klarer ikke å få i meg tran uansett hvor mye jeg prøver
Hvor gamle er de? eldste tar den på skjeen uten problemer, og det har minsten også gjort frem til nå (eldste blir 3 denne mnd, minsten ble 1 i desember)Mine får oppvarmet melk hver morgen, og de får helle oppi tranen selv. Glemmer mami tranen, minner de meg på det. De vet at tran er bra (har fått hver eneste dag fra de var 4 uker gamle), og spør etter den selv.
Hvor gamle er de? eldste tar den på skjeen uten problemer, og det har minsten også gjort frem til nå (eldste blir 3 denne mnd, minsten ble 1 i desember)
OkeyDe er 2 og 4. Men, her har det alltid vært slik at de har fått i varm melk på morgenen, så de er vant med det.
Nei, det har vi ikke er det den på bildet?Vi gir den tranen med smak prøvd den?