Tran eller d-dråper?

Vi prøvde tran bare noen få dager før vi gikk over til d-dråper etter mistanke om at hun fikk vondt i magen av tran. Så lenge det finnes et alternativ syntes ikke vi det var verdt å utsette babyen for ubehag. Tok det opp med HS og hun var enig, så får vi heller prøve igjen når hun er litt eldre ☺

Vi gir tran. Hun protesterer ikke, og jeg klarer ikke å spise så mye fisk at hun får i seg fettsyrene via melka mi.

Tran. :)
Lite gulping, og han smatter det i seg. Tran er jo førstevalget, på samme måte som morsmelk, sier HS. D-dråper og mme er gode alternativer, men man burde alltid prøve tran/mm først. :)

Tran. :)
Lite gulping, og han smatter det i seg. Tran er jo førstevalget, på samme måte som morsmelk, sier HS. D-dråper og mme er gode alternativer, men man burde alltid prøve tran/mm først. :)
Vi prøvde tran denne gangen og,men det gikk ikke :/

D-dråper! Hun brakk seg av tranen. Jeg også forøvrig :P

Tran:) hun liker det

Dråper. Har ikke engang prøvd å gi fføkna tran :p føler det er helt unødvendig p utsette seg for, jeg spyr av lukta og frøkna gulper mye..

Jeg øyet når jeg smakte på tran, er fra Sverige så er ikke kjent med det før, der er det vanligst med dråper, vet ikke om det finnes noe alternativ en gang.
Når jeg så hvordan gutten også øyet seg var det nok for meg, han fikk dråper i stedet ;)

Back
Topp