Trampolinehjelp!

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Vi skal kjøpe trampoline til barnet vårt på 5 år. Sikkerhetsnett er en selvfølge, men vi ønsker og god sprett, fin størrelse og gjerne at den tåler oss og ;)
Har sett at mange anbefaler trampoliner opp i 6-8000 kr klassen, men da det kun er meg og han her så hadde det vært kjekt med noe rimeligere, samtidig som den er sikker. Hva har dere, og er dere fornøyd? Pris? :anyone

På forhånd takk :)

Naboen her kjøpte en på Plantasjen til ca 3000,-, den virker veldig fin.

Vi kjøpte den på jysk til 1500. Funker helt fint den også :) tåler 150kg og sikkerhetsnettet er stramt og fint

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har fra plantasjen, hatt i mange år, og holder seg kjempebra. :)

er det store forskjeller på de trampolinene tror dere? Hvilken str har dere, og er spretten god?

Vi kjøpte på europris faktisk. Betalte vel 2000 med nett. Tredje året den står ute nå. Like fin som da vi kjøpte den. Den er brukt av både unger, foreldre og besteforeldre ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jumpking, den runde! Helt fantastisk. Hadde billigvariamten før.... Spretten i jumpking er en helt annen verden;-)

vi kjøpte på hoppeeksperten nå.Stod mellom champion fra Berg og north challenger. Ble sistnevnte pga bedre sikkerhet på den.
Koster en del ja,men merker STOR forskjell på den og den billige vi hadde fra europris før.Tilogmed 8 åringen kommenterte det med en gang,lærte mange nye triks første dagen og bruker trampolina mye mer nå enn før :)

Jeg skulle gjerne kjøpt en trampoline fra hoppeeksperten, o.l. Men økonomien setter en stopper for det, derfor må det bli en av de rimeligere. Han er 5 år, og kommer ikke til å hoppe uten tilsyn. Maksbeslastningen til den på europris er 100 kg, mens på biltema og jysk er den 150 kg, så blir en av de tenker jeg. Har hørt mye positivt om jysk sin... :anyone

Back
Topp