Trampoline

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Har dere trampoline?

Jeg har kjøpt til barna i år. Gleder meg til å få den opp :D

Vi har

Eldste ville helst ha den opp sist helg når det rett nok var 16 grader, men jeg påpekte at det fortsatt var vinter spnn egentlig. Minnet ham på det i dag, det er VÅR ifølge kalendren, men nysnø.

Den kommer nok opp senest til påske tenker jeg, litt avhengig av været fremover.

Ja vi har fra junpking , ekstremt mye brukt fram til i fjor
Usikker på om den kommer opp i år

Nei, men lurer litt på å kjøpe en i år

Flytta denne ut på generelt, kanskje fleire svar der.

Vi har :) Stor stas.
Eg er litt lat på ting, så den har stått heile året..
Ei gamal trampoline med lite sprett, så forsåvidt ikkje så farleg med då.
Og sidan det er trær rundt den flyver den ikkje avgårde :)

Vi har det ja. En litt bedre kvalitet enn de som kjøpes på lekebutikkene. Siden den skulle passe til en stor og en liten :D

Vi har. Begge barna elsker den og maser om å gå ut fra den blir satt opp om våren til den blir tatt ned om høsten.

Nei. Tror ikke vi kommer til å anskaffe oss det med det første

Jepp vi har en sånn knøtt liten en:p men i år skal storebror få en ordentlig trampoline for han elsker det:D

Jepp vi har en sånn knøtt liten en:p men i år skal storebror få en ordentlig trampoline for han elsker det:D

Vi har også en bittebitteliten:p Her har storebror veldig lyst på, men tviler på at vi kjøper inn i år, i hvertfall. Kanskje neste år? Han hadde blitt kjempeglad:D

Vi har også en bittebitteliten:p Her har storebror veldig lyst på, men tviler på at vi kjøper inn i år, i hvertfall. Kanskje neste år? Han hadde blitt kjempeglad:D
Han blir 3 i sommer så tenker han får en stor fin trampoline. Jeg syns jo sånt er gøy selv så det er nok litt for min del og:hilarious:

Ja, vi har den største ovale fra jump king. Slik at vi voksne kan ha det litt gøy også ;)

Nei, men blir nok å kjøpe

Back
Topp