Trampoline

Nope, men det er også fordi jeg blir så utrolig kvalm. Man skal jo ikke ta karuseller når man er gravid. Man får jo noen opp og ned turer på trampolinen, blir jo noe ala karusell tenker jeg :p

Har hørt at det ikke er bra. Vet om ei som fikk en SA rett etter at hun hoppet på trampoline. Kan jo ha en sammenheng :)

Termin 28 januar ❤️

Jeg hoppet litt med ste datteren min på 3 år i sted. Hopper ikke med flere av gangen. Jeg er 12 uker på vei... jeg kjøpte karusell på tusenfryd, så ikke skiltet så det var et uhell.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nei, er hardt til bekkenet. Å kan risikere morkakløsning etter vært(vet ikke om det kan skje så tidlig?)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Men man kan jo jogge og trene da, drive med aerobic, blir ikke der litt det samme?

Men man kan jo jogge og trene da, drive med aerobic, blir ikke der litt det samme?

På trampoline og karuseller får man store opp og ned bevegelser som er ganske kraftige. Jogging går jo mer ut på små, men raske bevegelser, altså ikke så store og kraftige bevegelser. Tror aerobic går ut på det samme som jogging og annen trening, men så vidt jeg vet skal man være ekstrem med slikt heller?

Nei, det skal man ikke :) men litt lett trening og ikke overdreven er jo helt ok :) jaja, satser på at det gikk bra å hoppe ;) jeg gidder ikke å Være sånn hysterisk bare fordi jeg er gravid. Har vært det to ganger for og gått bra begge gangene men da var ikke trampoline No tema for det hadde vi ikke da så ble litt usikker nå ;)

Man er ikke hysterisk selv om man tenker over ting da :p Men det er jo fint at du spør når du lurer :)

Har hoppet på trampoline jeg med sønnen min :) tenker så lenge man lytter til kroppen sin , lå for det meste på ryggen hvor han hoppet meg opp :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Om morkaka løsner så kjenner mm d nokk ikke dør skaden er skjedd tror jeg;-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Det får være opp til hver enkelt, men jeg tar ikke sjansen.. Og det med at "det har gått bra før" er egentlig et tåpelig argument.. Før i tiden drakk folk flest under svangerskapet og, og det gikk bra, det betyr ikke at det er greit og går bra for alle nå.. Fordi vi vet bedre..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg har hoppet litt på trampoline med sønnen min og tantebarna. Da er det rolig hopping og absolutt ingen harde støt eller "nedslag". Vil ikke tro det skader på noen som helst måte :) Hopping og herjing som jeg gjorde før driver jeg derimot ikke med... ;)

Back
Topp