Trampoline

Trine83

Forumet er livet
Har sikkert vært mangen andre slike tråder, men prøver for det om ;)

Har tenkt å snart gå til innkjøp av trampoline.
Litt usikker på hvilken størrelse vi skal ha enda. Men trenger hjelp til kvalitet.
Må man kjøpe på en skikkelig dyr "trampolinebutikk" eller kan man like godt kjøpe på lekebutikk, Europris eller plantasjen eller noe, for å få en helt grei trampoline med god nok kvalitet? 
Kikket på en som var best i test, men den lå på nesten 6500,- ! Frister ikke å legge ut så mye da. 
Sikkerhetsnettet vil jeg ha innenfor den "blå kanten", så ikke ungene får beina innimellom der. (lillebror har allerede klart å gjort det i en butikk)
Har hatt en  "Min første trampoline" (den minste med sikkerhetsnett) fra Toysurus, skikkelig elendig kvalitet, varte bare 1 år. (hoppematta lå i en putekasse hele vinteren).

vi har den fra europris, enneste der som kan være litt dumt er at nette der går på utsiden av den blå kanten, men her har vi nå hatt våres i 4år
Den de har på plantasjen mener jeg at nette går på insiden

Da blir det nok ikke Europris sin, minsten er bare 2 år :)
Men noen som vet noe om Plantasjen sin? 
Jeg leste om en eller annen som nesten bare falt sammen da de flyttet på den, vil ikke risikere noe så utrykt.

Vi kjøpte på OBS i fjor, og mener vi betalte mellom 1000 - 1500 for trampoline og sikkerhetsnett.. Nettet går på innsiden av den blå kanten. Vi er fornøyd, og ingen tegn til slitasje ennå :)

Jeg har en fra Smart Club,med nett på innsiden av den blå ringen. Min eldste nevø(som nå er 22 år) trente trampoline på idrettshøyskolen da vi kjøpte vår(han var på turnlandslaget for ungdom før det)Det var han som bestemte hvilken trampoline vi skulle ha. Han sa at det er bedre sprett for lette personer på de billigtrampolinene ,de store( Jump King f.eks). er beregnet på eldre barn som har mer tyngde i sprettene. Utrolig gode for eldre og mer proffe hoppere enn min 5 åring som bare spretter rundt. I tillegg er det enkelt å få tak i reservedeler på Smart Club - eller jysk - Europris -og de andre stedene de selger billige trampoliner.
Minsten har vært hos storefetter å hoppet på trampolinen der,men synes vår er myyyye bedre for der er det enklere å hoppe høyt. (Brodern har en 5 meters spesialimportert trampoline,for proffe utøvere.)
Vår er forresten 3,60m i diameter. Passe stor.

Tusen takk for svar :) 
Da blir det heldigvis ingen veldg dyr trampoline. Har ikke Smart Club her, så får ta en tur på OBS å kikke :) 

Vi har vært på leting etter trampoline med sikkerhetsnettet på innsida, og er vanskelig å få tak i.
De på plantasjen er nettet på utsiden, men de de solgte i fjord var på inndiden.

men vi tok den de hadde på obs.
Den er 3,95m og har sikkerhetsnettet på innsiden.
Mine gutter er 4 år og 2 år, og de elsker trampolina si!

Så vil annbefale deg den!

Vi kjøpte vår på jysk, med nettet innforbi :-) kostet 1250.

Back
Topp