Trampoline i hagen

SHS

Elsker forumet
Hvor stor vil dere anbefale å kjøpe?
Noen merker dere vil anbefale eller fraråde?
Noe annet jeg bør tenke på?

Vi har oval fra jumpking. En av oss voksne kan hoppe sammen med storesøster.

Viktig med nett på! Og at nettet er på innsiden av fjærene!

Vi har "den store".. Er vel den størrelsen en ser i mange hager.. Usikker på hvor stor den er, men begge vi voksne kan hoppe med de to barna om vi vil. Blir brukt mye på vår, høst og sommer. Kjøpte på europris med nett, men har ingenting å utsette på den. Like god enda, og i år blir fjerde året vi tar den ut.. Vi tar ned ned og har den inne i boden på vinteren for å sleppe unødvendig slitasje :-)

Anbefaler skikkelig trampline, f.eks fra jumpking.
Og nettet på innsiden !

Nettet på innside og en trampoline med god kvalitet. Vi har fra jumpking, utrolig god service, god sprett i trampolina og skikkelig kvalitet :)

Hvilken størrelse oval har du? Har sett litt på den minste, men lurer på om den kanskje er litt liten? Frøkna blir 4 til høsten rett før lillebror blir født, og har en kusine på snart 2. De to jentene lekte sammen på en trampoline nå i helga og storkoste seg, så tenkte at en oval kunne gi dem "hver sin sone".

Vi har den største ovale fra jumpking. Anbefales! Har sett en del av de litt rimeligere, og de er ikke alltid så bra. De knirker ofte mye, ikke alle har nettet på innsiden av fjærene, og blir slarkete. Jeg kjøpte fra jumpking da jeg var ungdom, og den holdt i 12 år...
Den vi har nå er stor, hører ikke når noen hopper på den, og er skikkelig stødig. Kosta skjorta, men verdt det I lengden :)

Back
Topp