Trampoline hopping

Tomaske

Forelsket i forumet
Nåken som veit om det er farlig for gravide å hoppe på trampoline no? Er 37+4 og mini har veldig lyst at nåken skal hoppa med ho sjøl om far er på reis:cat: såå, nåken som veit om det er farlig eller om det kaaaanskje hjelper å få ting til å skje?:hilarious:
 
Skal ikke stå standhaftig på det jeg sier nå, men har hørt at det frarådes da morkake kan løsne. Men langt i fra sikker altså!
 
Nåken som veit om det er farlig for gravide å hoppe på trampoline no? Er 37+4 og mini har veldig lyst at nåken skal hoppa med ho sjøl om far er på reis:cat: såå, nåken som veit om det er farlig eller om det kaaaanskje hjelper å få ting til å skje?:hilarious:
Jeg fikk beskjed fra jm at trampoline får jeg ikke hoppe på pga morkake. Har ei som gjerne vil hoppe med mamma.
 
Oi, det har jeg ikke tenkt på en gang! Jeg hoppa på trampolina med ungene på lørdag uke 38+0...
 
Oi, det har jeg ikke tenkt på en gang! Jeg hoppa på trampolina med ungene på lørdag uke 38+0...
Vi kan ikke tenke på alt. Jeg drev også på trampolina for noen uker tilbake. Og det var da jeg var hos jm, at det kom opp at jeg ikke skulle drive med det for det kan visst skje. Og vi merker jo det hvis noe skjer, så da gikk det jo bra for deg også.
 
Er det pga hoppingen morkaken kan løsne, eller er det pga fallrisiko? Å «bounce» litt med en toåring er jo noe annet enn å hoppe høyt opp i lufta og ta araber flikk flakk tenker jeg.
 
Er det pga hoppingen morkaken kan løsne, eller er det pga fallrisiko? Å «bounce» litt med en toåring er jo noe annet enn å hoppe høyt opp i lufta og ta araber flikk flakk tenker jeg.
Ja blir ikkje nåke meterhopp liksom, mest gynging og såvidt oppfrå
 
Back
Topp